  • 61. Data: 2023-04-12 11:56:14
    Temat: Re: Kolejny cios lobby paliwowego
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Paliwo można syntetyzować albo rzepaku zasiać :] ...

    Tak k.., w przyblokowym ogródku

  • 62. Data: 2023-04-12 11:56:48
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.04.2023 o 18:05, _Master_ pisze:

    > Jak będzie prądu whooooooj i będzie technologia potrafiąca go
    > magazynować a nie tylko próbować magazynować to pogadamy.
    >
    > NA razie to są tylko pobożne życzenia
    >
    > Trzeba myśleć całościowo o sieci energetycznej, złomowaniu, kosztach
    > zabawy w bateryjki i jaki to faktycznie daje efekt ekologiczny.
    >
    > Sekciarstwo elektryczne tego nie pojmie ;-)

    A Ty pojmujesz złomowanie spalinówek?

  • 63. Data: 2023-04-12 11:58:26
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Brednia. Przy prędkości ok 5km/h nie działa układ rekuperacji, ponieważ
    > zbyt małe obroty kół nie są zdolne do wytworzenia energii a co za tym
    > idzie, nie hamują :] Tyle, że trzeba mieć pojęcie jak działa "prądnica"
    > i od jakiej liczby obrotów zaczyna pracować w sensie jej wykorzystania.

    A Tyś kiedy jechał elektrykiem?

  • 64. Data: 2023-04-12 12:06:17
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.04.2023 o 22:40, nadir pisze:
> [...]
    parks-could-collapse-under-weight-electric-cars/

    > Spokojnie, są i na to patenty.
    > https://www.phkety.pl/wytyczne-dotyczace-parkowania/

    Noale to z powodu zwykłej grypy.

  • 65. Data: 2023-04-12 15:03:31
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 12.04.2023 o 12:06, io pisze:

    > Noale to z powodu zwykłej grypy.

    To skoro z tak debilnego powodu można wprowadzić ograniczoną liczbę
    miejsc do parkowania, to tym bardziej z powodu zawalenia stropu. Czyż nie?

  • 66. Data: 2023-04-12 15:12:54
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 12.04.2023 o 11:49, io pisze:

    > Tak, mój RS waży z 1,5 tony gdy Twizy 470kg.

    Mój i20 waży 1070kg, a C-Zero 1195kg.

    > Nie wiem skąd oni biorą
    > masy tych spalinówek. Pewnie z d..y...

    Pozycja G w dowodzie rejestracyjnym.

  • 67. Data: 2023-04-12 18:16:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-04-12 o 11:54, io pisze:
    > Zero emition nie pasuje?

    Jakie zero?

    W produkcji?

    W oponach? (ciężar)

    W klockach?

    wzbijanie pyłów samym przejazdem?

    Kto Ci zrobił krzywdę i wpierdolił do głowy ZERO?

    Głosowałeś na Ziobrę? ;-)

    PS. W idealnym świecie gdzie wszystkie samochody w mieście są
    elektryczne i jest gdzie je naładować...

    W realnym życiu to tak nie wygląda a już na pewno nie w Polsce która
    nadal jest na dorobku i musi gonić zachód ;-)

    Jak będziemy już tacy bogaci jak Niemcy to możemy sobie wprowadzić
    najgłupsze utopie w życie ;-)

    Teraz musimy oglądać każdą złotówkę aby ją MĄDRZE wydać. Elektryk nie
    jest mądrym wyborem TU I TERAZ

    Dla pasjonatów proszę bardzo.

    ALE STANOWCZE NIE dla PRZYMUSU

  • 68. Data: 2023-04-12 20:02:41
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-04-11 o 22:30, Shrek pisze:

    > Dość specyficzne podejście do ekologii. Mam lepsze - każdy powinien mieć
    > autobus, wtedy każdy będzie jeździł komunikacją miejską;)

    Nikt nie mówi, że ma być tanio - tylko eko.
    Autobusy elektryczne (?) finansowane przez grupy
    mieszkańców podmiejskich osiedli?
    NIe, to nie przejdzie... ( :-) )

  • 69. Data: 2023-04-12 20:10:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.04.2023 o 20:02, cef pisze:

    > Nikt nie mówi, że ma być tanio  - tylko eko.
    > Autobusy elektryczne (?) finansowane przez grupy
    > mieszkańców podmiejskich osiedli?
    > NIe, to nie przejdzie... ( :-) )

    Jak finansowane. Każdy będzie miał swój i będzie jeździł KM i buspasem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 70. Data: 2023-04-12 20:43:44
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.04.2023 o 11:49, io pisze:
    > Twizy 470kg. Nie wiem skąd oni biorą
    > masy tych spalinówek. Pewnie z d..y...

    Nie porównuj wózka inwalidzkiego do samochodu :>

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>