  • 11. Data: 2011-11-15 17:44:44
    Temat: Re: Kolejne BMW, coś w tym jednak jest
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

    W dniu 2011-11-15 16:53, kamil pisze:

    > http://tinyurl.com/chpyn99
    >
    > http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,10645689,
    Bezkarny_kierowca_potracil_rowerzyste__film_.html

    > A nie, chwila, to nie BMW jednak..

    3 pasy w jednym kierunku, obok fajna ścieżka rowerowa, a ten zapitala na
    rowerze górskim,jako rowerzysta bym się bał w takich warunkach wykonywać
    taki manewr nawet nie patrząc za swoje lewe ramię

  • 12. Data: 2011-11-15 17:56:18
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/11/2011 16:44, TheWarAgainstTerror wrote:

> [...]
    > rowerze górskim,jako rowerzysta bym się bał w takich warunkach wykonywać
    > taki manewr nawet nie patrząc za swoje lewe ramię

    Ja tam widzę pieszych na tej twojej "ścieżce rowerowej" i ani jednego
    znaku sugerującego, że faktycznie nią jest.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 13. Data: 2011-11-15 17:56:36
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Nov 15, 5:20 pm, to <t...@x...abc> wrote:
    > begin kamil

    > No właśnie, gość jedzie ewidentnie na niego, a ten dalej swoim tempem.
    > Zawadza go minimalnie. Gdyby rowerzysta przyhamował, to do wypadku by nie
    > doszło. Jadąc rowerem naprawdę ciężko nie zauważyć, że auto jadące obok
    > za bardzo się do Ciebie zbliża.

    Ale ty jestes glupi.

  • 14. Data: 2011-11-15 17:57:20
    Od: to <t...@x...abc>

    begin szufla

    > Insynuujesz (jak zwykle), ze to nie wina kierwcy :)

    Po czym masz takie jazdy?

  • 15. Data: 2011-11-15 17:57:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/11/2011 16:20, to wrote:
> [...]
    > Zawadza go minimalnie. Gdyby rowerzysta przyhamował, to do wypadku by nie
    > doszło. Jadąc rowerem naprawdę ciężko nie zauważyć, że auto jadące obok

    .-'---`-.
    ,' `.
    | \
    | \
    \ _ \
    ,\ _ ,'-,/-)\
    ( * \ \,' ,' ,'-)
    `._,) -',-')
    \/ ''/
    ) / /
    / ,'-'

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 16. Data: 2011-11-15 18:10:34
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    kamil wrote:

    Bezkarny_kiero

    > Ja tam widzę pieszych na tej twojej "ścieżce rowerowej" i ani jednego
    > znaku sugerującego, że faktycznie nią jest.

    Ale rowerzysta, mimo oczywistej winy kierowcy renówki, i tak
    inteligencją się nie popisał. Jest coś takiego jak zasada ograniczonego
    zaufania - warto się nią czasem posłużyć. Świat nie jest idealny.

    --
    Deflegmator

  • 17. Data: 2011-11-15 18:12:42
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/15/2011 04:53 PM, kamil wrote:

    > http://tinyurl.com/chpyn99
    >
    > http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,10645689,
    Bezkarny_kierowca_potracil_rowerzyste__film_.html

    > A nie, chwila, to nie BMW jednak..

    No ale to, że kutas spierdzielił, to jest masakra.
    Mam nadzieje, że go dorwą i będzie miał problemy.

  • 18. Data: 2011-11-15 18:20:38
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 15 Nov 2011 16:20:30 GMT, to napisał(a):

> [...]
    > Zawadza go minimalnie. Gdyby rowerzysta przyhamował, to do wypadku by nie
    > doszło. Jadąc rowerem naprawdę ciężko nie zauważyć, że auto jadące obok

    A dlaczego miał nie jechać swoim tempem? Mógł nie zauważyć
    kierunkowskazu, który z resztą nic nie zmienia w kwestii pierwszeństwa.
    Mam nadzieję że kierowca Renault zostanie w końcu odnaleziony i pójdzie
    do więzienia co najmniej na rok.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 19. Data: 2011-11-15 18:34:58
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-15, Deflegmator <w...@M...pl> wrote:

    > Ale rowerzysta, mimo oczywistej winy kierowcy renówki, i tak
    > inteligencją się nie popisał.

    No pewnie, miał przewidzieć że wyprzedzający go samochód skręci w prawo.
    Taki tradycyjny manewr...

    > Jest coś takiego jak zasada ograniczonego
    > zaufania - warto się nią czasem posłużyć.

    Najpierw trzeba ją zrozumieć.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 20. Data: 2011-11-15 18:39:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "TheWarAgainstTerror" <n...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > 3 pasy w jednym kierunku, obok fajna ścieżka rowerowa, a ten zapitala na
    > rowerze górskim,jako rowerzysta bym się bał w takich warunkach wykonywać
    > taki manewr nawet nie patrząc za swoje lewe ramię

    Znaczy debil nie miał prawa być na jezdni z rowerem i jeszcze śmie się pluć?
    Bezczelność ludzka nie zna granic.