  • 51. Data: 2021-08-16 21:43:18
    Temat: Re: Kolejna ofiara mody SUFFFF
    Od: <Ghost>

    Genialny troll "J.F" napisał w wiadomości grup
    t...

    >A jednak ludzie je wybieraja.

    taaa

  • 52. Data: 2021-08-16 21:48:18
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 13.08.2021 o 20:04, m4rkiz pisze:

    > Czyli jednym słowem - miejsca parkingowe są za wąskie?

    Nie bardzo, dwa Twizy mieszczą się

  • 53. Data: 2021-08-16 21:50:43
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.08.2021 o 22:12, Irek.N. pisze:

    > Niedawno chciałem zaparkować na miejscu parkingowym kolegi w nowo
    > wybudowanej kamienicy. Parking znaczy się podziemny, nowoczesny. No i
    > nie udało się, nie byłem w stanie wykręcić i wjechać, a jak bym wjechał,
    > to bym w samochodzi został chyba. Kamienica oddana w tym roku!

    Wzrusza mnie określenie "kamienica".

  • 54. Data: 2021-08-16 21:54:42
    Temat: Re: Kolejna ofiara mody SUFFFF. stanowisko postojowe.
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.08.2021 o 08:42, Artek pisze:

    > Po jakiego *** mam proponować taką głupotę ?
    >
    > Należy parkować przy innym samochodzie zachowując
    > odpowiedni dystans.

    No ale jaki jest ten "odpowiedni dystans"? Przecież to od jego drzwi
    może zależeć a nie od twoich.

    > Każdy może zaparkować nie między liniami, jeżeli nie ma innego
    > miejsca, lub nie miesci się pomiędzy liniami.

    Raczej jak są inne miejsca :-)

  • 55. Data: 2021-08-16 21:59:50
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 16.08.2021 o 17:53, ddddddddddddd pisze:

    > ja czekam, aż w imię bezpieczeństwa ludzie dadzą sobie zamknąć firmy i
    > więzić się w domu... a nie, to już się od roku dzieje. W takim razie
    > najwyższy czas zakazać suvów, potem ogólnie samochodów. Aaa, no i otyłym
    > zakazać wychodzić z domu, bo ich widok odbiera innym chęć do ćwiczeń.
    > Następne będą paszporty tłuszczowe, a po nich paszporty polsatu, tylko z
    > logiem tvp, bo polsat będzie wcześniej zakazany ;)

    Tak źle raczej nie będzie, ale istotnie zmierza to w niewłaściwym
    kierunku. I najgorsze jest, że ludzie podwijają ogon.

  • 56. Data: 2021-08-17 12:22:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dotyczy nowobudowanych.

    -----

  • 57. Data: 2021-08-17 12:24:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Patodeweloperka.

    -----

  • 58. Data: 2021-08-18 07:32:48
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2021-08-10 o 17:26, Peter pisze:

    > samochody SUF nie mają żadnego racjonalnego uzasadnienia poza naszym ego

    Mają uzasadnienie: nie wszyscy ludzie mieszkają w cywilizowanych
    warunkach. Mieszkańcy wiosek zabitych dechami, położonych z dala od
    dróg, też czasem chcą dojechać do miasta.
    A ego?
    Jakie ego? To jest dla wieśniaków smutna konieczność.
    Wieśniak z wiochy zabitej dechami, wolałby (jak każdy normalny, biały
    człowiek) jeździć przyzwoitym, wygodnym samochodem, zamiast
    nieporęcznym, głośnym i paliwożernym wynalazkiem.

    --
    -
    Akarm

  • 59. Data: 2021-08-19 10:26:51
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > porównanie jakieś takiez chuja strony, nikt nie mógł przewidzieć
    > zachowania spokojnego kierowcy
    >

    > samochody SUF nie mają żadnego racjonalnego uzasadnienia poza naszym ego
    >
    > są ani nie większe w środku
    > są ani nie lżejsze
    > więcej palą ze względu na masę i opory
    >
    > aż dziwię się że UE ich nie zakaże
    > NIC nie oferują

    Jak widać: :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=tcxrqjWDBHM

    T.

  • 60. Data: 2021-08-19 11:48:00
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

> [...]
    > człowiek) jeździć przyzwoitym, wygodnym samochodem, zamiast
    > nieporęcznym, głośnym i paliwożernym wynalazkiem.

    Jasne, jakie te X5/X6/X7/Q5/Q7/Q8/Porsche/Jag/LR/Jeep... jakie to
    strasznie niewygodne suwy.
    Nawet nie siedziałeś w środku, a piszesz o nich.

    Miłego.
    Irek.N.