    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Kołdry wełniane, garnki blaszane, koniki bujane...
    Date: Tue, 5 Apr 2011 09:00:00 +0000 (UTC)

    No tego jeszcze kurna nie było! Wczoraj coś chciałem sprawdzić na
    mojej linii PSTN i po wszystkim zapomniałem odłączyć aparat od sieci.
    I właśnie przed chwilą zadzwonił. Jak dzwoni, to wiem, że będą mnie
    zapraszać na prezentację lub pytać co sądzę o produktach jakiejś
    firmy, bo nikt ze znajomych tego numeru już nie używa.

    A tu nowość -- miła pani przedstawiła się, powiedziała, że dzwoni
    z Kuala Lumpur Malaysia, zapytała -- cały czas po angielsku -- czy
    to Jaroslaw Sokolowski (bardzo poprawnie wymawiając moje imię
    i nazwisko), a gdy potwierdziło się, że rozmawia z tym z kim chciała,
    zaproponowała biznes. Jakieś transfery milionów dolarów na moje konto,
    nic szczególnego, więc grzecznie podziękowałem.

    Kuala Lumur, to ja owszem znam, ale od strony lotniska tranzytowego.
    Interesów tam żadnych nie robiłem. Możliwe, że podawałem kiedyś numer
    telefonu w jakimś hotelu, albo przy rezerwacji, cholera wie, nie
    pamiętam. A jeśli nie, to co? Już nawet w Malezji czeszą nasze książki
    telefoniczne?

    Do tej pory jak ktoś chciał mi przelać kilka baniek na konto, to zwykle
    wysyłał w tej sprawie mail. Dość często zdarza się też, że nieznajoma
    osoba napisze coś rozsądnego, a nawet miłego -- adres mam ogólnie znany,
    choćby przez Usenet. Ale żeby tak od razu telefonem dzownić? Idzie nowe.

    --
    Jarek