  • 1. Data: 2014-06-09 11:21:50
    Temat: Kobiecie si" ust"puje
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Ale jak z daleka rozpoznać, że za kółkiem kobieta ??? I na dodatek
    średnio urodziwa ...

    http://youtu.be/ZBc76tbyGTo

    Może np. na masce wielka różowa kokardka, albo taka miła różowa świnka
    Piggy ???

    :-D !!!

    Pzdrw.
    --
    Grzegorz

    maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

  • 2. Data: 2014-06-09 11:30:21
    Temat: Re: Kobiecie si" ust"puje
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 09 Jun 2014 11:21:50 +0200, Grzegorz

    > http://youtu.be/ZBc76tbyGTo

    Nieźle. Też na taką kiedyś trafiłem, w tym miejscu:
    https://goo.gl/maps/3dnxL
    Przejechałem już prawie całą długość i pani drogi się pojawiła -- i kazała
    mi cofać żeby ona mogła przejechać. Mnie się nie śpieszyło, więc czekaliśmy
    sobie. W końcu baba zrezygnowała i się usunęła, ale jak ją mijałem to
    zebrała flegmę i nacharchała mi na szybę. :/ Masakra.

    PS a ten pacjent co mało komuś lusterka nie urwał co tam nawijał do Ciebie?

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2014-06-09 16:09:56
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-06-09 11:30, Myjk pisze:
> [...]
    > zebrała flegmę i nacharchała mi na szybę. :/ Masakra.
    >
    > PS a ten pacjent co mało komuś lusterka nie urwał co tam nawijał do Ciebie?

    bo baby sa jakieś inne. swoich przygód z babami za kółkiem przytaczac
    nie będe, szkoda klawiatury.

    ale one naprawdę są jakies inne...

    @