  • 21. Data: 2009-03-27 22:30:28
    Temat: Re: Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 27 Mar, 23:09, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:
> [...]
    0539824

  • 22. Data: 2009-03-27 22:32:27
    Od: Janeo <j...@g...com>

    0539824

    > Za co? Gdzie tam jest napisane, że przedmiotem aukcji jest pendrive o
    > pojemności 16GB?
    >
    > JoteR

    Nie podawałem swojej aukcji, ale tam jest bliźniacza, za
    przeproszeniem ślepy jestes waćpan? :-)
    http://www.allegro.pl/item587497483_swivel_16gb_pend
    rive_16_drive_pamiec_usb_mini_usa.html
    Pozdr. - J

  • 23. Data: 2009-03-28 00:40:59
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Janeo" napisał:

    > Nie podawałem swojej aukcji, ale tam jest bliźniacza,
    > za przeproszeniem ślepy jestes waćpan? :-)
    > http://www.allegro.pl/item587497483_swivel_16gb_pend
    rive_16_drive_pamiec_usb_mini_usa.html

    Najwyraźniej ślepy, bo nigdzie nie widzę tam informacji podanej wprost, że
    oferowany pendrive ma pojemność 16 GB. Owszem, są tam podane transfery,
    lista obsługujących go systemów, nawet rozmiary - oraz oczywiście
    marketingowy bełkot z elektronicznego tłumacza. Natomiast nigdzie w treści
    aukcji *nie ma* informacji o pojemności. A jeśli jako informację o
    pojemności traktujesz tytuł tej (i bliźniaczych) aukcji oraz kategorię -
    cóż, życzę wielu udanych zakupów.
    Aha, i żeby było jasne - absolutnie nie bronię sprzedawcy. Bo na pierwszy
    rzut oka przecież widać, że to wałek jakich wiele na, za przeproszeniem,
    Allegro. Brak opakowania, brak jawnej informacji o pojemności, sugestia
    zawarta w tytule, że może to być 16 GB, lokalizacja (Online - ROTFL),
    ordynarne dorabianie na kosztach przesyłki (limit 2 szt.), no i ten język -
    klasyczny dres, jakich mnóstwo na tym bazarze w dziale GSM i pamięci flash.
    Zresztą widać to po komentarzach o wciskaniu podróbek, ktoś nawet złożył
    doniesienie na Policję, ale cóż - ludzie kupują, bo 20 zł taniej niż w
    sklepie.

    JoteR

  • 24. Data: 2009-03-28 01:11:34
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Za co? Gdzie tam jest napisane, że przedmiotem aukcji jest pendrive o
    > pojemności 16GB?

    Jeśli tytuł aukcji to 16GB pendrive... to niby co ma byc przedmiotem aukcji?

    Daruj sobie polemikę na tym poziomie bo uczciwszy uszy pieprzysz dla
    samego pieprzenia...

  • 25. Data: 2009-03-28 01:12:53
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Przyznam, że nie znam się na pamięciach flesh...
    > Na negatywa za późno, pospieszyłem sie z pozytywem.

    No to już teraz wiesz dla czego nie ma negatywów...

  • 26. Data: 2009-03-28 01:18:03
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Aha, i żeby było jasne - absolutnie nie bronię sprzedawcy. Bo na
    > pierwszy rzut oka przecież widać, że to wałek jakich wiele

    Bronisz, bronisz, bo twierdzisz że nie należy mu się negatyw. Według
    ciebie to jak towar jest podejrzany to zrobienie z kogoś wała jest
    zgodne z regulaminem i zasługuje na pozytywny komentarz?

  • 27. Data: 2009-03-28 01:23:10
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Padre" napisał:

    > Jeśli tytuł aukcji to 16GB pendrive... to niby co ma byc przedmiotem
    > aukcji?

    Zatem przyjmij serdeczne wyrazy współczucia, gdyż wyciąganie drzazg z
    napletka musi być chyba bolesne? Bo wszak na co drugim płocie widnieje napis
    DUPA.

    > Daruj sobie polemikę na tym poziomie bo uczciwszy uszy pieprzysz dla
    > samego pieprzenia...

    Grzecznie zapytałem, ale skoro w odpowiedzi zachowujesz się jak dres - to
    będę traktował cię jak dresa.

    JoteR

  • 28. Data: 2009-03-28 01:30:44
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Padre" napisał:

    > Bronisz, bronisz, bo twierdzisz że nie należy mu się negatyw.

    Nie przekręcaj. Nie twierdzę, że się nie należy, tylko pytam: za co?
    Konkretnie? I zapytam jeszcze raz: gdzie w *opisie* i *danych technicznych*
    sprzedawanego przedmiotu jest informacja o jego pojemności?

    > Według ciebie to jak towar jest podejrzany to zrobienie z kogoś wała
    > jest zgodne z regulaminem i zasługuje na pozytywny komentarz?

    Gdyby robienie "w wała" było niezgodne, to połowa wszystkich aukcji by już
    wisiała ;-)
    Ale o tym możemy porozmawiać na apa, tutaj takie bicie piany w niczym nie
    pomoże już wątkotwórcy.

    JoteR

  • 29. Data: 2009-03-28 05:28:27
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 28 Mar, 02:30, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

> [...]
    > wisiała ;-)
    > Ale o tym możemy porozmawiać na apa, tutaj takie bicie piany w niczym nie

    JoteR, naprawdę przeginasz pałę i nie znasz się na handlu. Tytuł jest
    częścią oferty. Szukasz dziury w całym.
    Odnośnie "wała" - nie wszyscy są takimi gapami że od razu dawali na
    dzień dobry pozytywy, jednak on je za te pendrive'y ma.
    PS: a jednak gość odpisał maila z prośbą o pilne odesłanie do USA z
    tym plikami co nie chcą się otwierać - czyli wyraził wolę rozwiązania
    problemu.
    Wniosek - nie dzielmy skóry na niedźwiedziu. Oczywiście nie wiem jak
    to się skończy, ale promyk nadziei jest.
    Pozdr. - J

  • 30. Data: 2009-03-28 06:35:43
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 28 Mar, 01:40, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:
    > ale cóż - ludzie kupują, bo 20 zł taniej niż w sklepie.
    W sklepie są wielkie krowy o dług. 6 - 7 cm i dlatego kupiłem tem
    malutki.
    Pozdr. - J