  • 11. Data: 2009-03-27 20:19:05
    Temat: Re: Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 27 Mar, 20:49, Michal Kawecki <k...@o...px> wrote:

    > Diskmgmt.msc nie wystarcza?
    > --
    > M.   [Windows - Shell/User MVP]
    > /odpowiadając na priv zmień px na
    pl/https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.
    Kawecki

    Dzięki za pomoc, pomogło. Już kol. Rafał Łukawski sugerował
    "zarządzania dyskami (dostępne przez panel
    sterowania->Zarządanie komputerem itd)" - ale nie znalazłem....
    Po googlu znalazłem "Diskmgmt.msc" no i dostałem się tam, pokażę
    ścieżkę dla potomnych:
    Panel Sterowania -> Narzędzia Administracyjne -> Zarządzanie Komuterem
    -> po lewej na dole najechać na Zarządzanie Dyskami.
    Więc jak wspomniałem dokonałem formatowania, już myślałem że pójdzie
    do kosza, ale jest OK.
    DZIĘKI.
    Pozdr. - J

  • 12. Data: 2009-03-27 21:05:02
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Janeo wrote:
    > Więc jak wspomniałem dokonałem formatowania, już myślałem że pójdzie
    > do kosza, ale jest OK.

    Swoja droga czy to nie jakis bezfirmowy twor o zafalszowanej pojemnosci? Z
    nimi czasem dzieja sie takie cuda.

    k,

  • 13. Data: 2009-03-27 21:11:09
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 13:09:39 -0700 (PDT), Janeo napisał(a):

    > A gdzie to jest? W Narzędziach systemowych nie ma. W Panelu Ster. nie
    > widzę... z googla wiem że to winno być w Wydajność i Konserwacja, ale
    > ja tego nie mam.
    > Cholera! Chodzę po omacku!

    Wykonaj to polecenie w Start|Uruchom albo w wierszu poleceń.
    --
    M. [Windows - Shell/User MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/
    ecki

  • 14. Data: 2009-03-27 21:17:53
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 27 Mar, 22:05, "KILu" <b...@w...pl> wrote:

    > Swoja droga czy to nie jakis bezfirmowy twor o zafalszowanej pojemnosci? Z
    > nimi czasem dzieja sie takie cuda.
    Jakbyś się wstrzelił... właśnie dokładnie przyjrzałem się wgrywaniu
    kilku GB plików muzycznych i filmów i zauważyłem, że tylko pliki z
    katalogów o pojemności łącznej 1GB dają sie odtworzyć.
    Pliki z pozostałych katalogów są uszkodzone, WMP ich nie odpala, albo
    na 1 sek..
    Podejrzewam uszkodzenie pendrive'a, albo ma on rzeczywistą pojemność
    1GB a pozostałe 15GB markowane.
    Kupiłem z Allegro od tego gościa z USA (nie ma negatywów):
    39824
    Pozdr. - J

  • 15. Data: 2009-03-27 21:23:12
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Janeo wrote:
    > Kupiłem z Allegro od tego gościa z USA (nie ma negatywów):
    > http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=105
    39824

    Daj spokoj, przeciez to chinskie badziewie jest - na zdjeciu Kingston, w
    opisie noname... Naprawde lecial z USA? Takie cuda pochodza z Chin, mozna
    je kupic za male pieniadze w licznych sklepach albo na ebay'u. Reklamuj i
    na koncu wystaw stosowny, rzeczowy komentarz.

    Na marginesie - 16Gb = 2GB... ale z tego co piszesz Twoj nie ma nawet
    tyle.

    Swoja droga moze Ty mi powiesz, co ludzi popycha do kupowania bezfirmowego
    szajsu, skoro za tylko troche wieksze pieniadze mozna miec firmowy
    pendrive z normalna gwarancja? Przeciez to jest nosnik danych, ich
    bezpieczenstwo powinno miec kluczowe znaczenie.

    k,

  • 16. Data: 2009-03-27 21:33:43
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Kupiłem z Allegro od tego gościa z USA (nie ma negatywów):
    > http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=105
    39824
    > Pozdr. - J

    No to chyba zaraz będzie miał negatywa...

  • 17. Data: 2009-03-27 22:02:56
    Od: "miab" <m...@w...pl>

    Janeo wrote:

> [...]
    > 1GB a pozostałe 15GB markowane.
    > Kupiłem z Allegro od tego gościa z USA (nie ma negatywów):

    Tu zdaje sie podobna historia:
    http://forum.cdrlab.pl/hdd-flash/7735-pendrive-swive
    l-16gb.html

    miab

  • 18. Data: 2009-03-27 22:06:21
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 27 Mar, 22:23, "KILu" <b...@w...pl> wrote:
> [...]
    > pendrive z normalna gwarancja? Przeciez to jest nosnik danych, ich
    > bezpieczenstwo powinno miec kluczowe znaczenie.
    Przyznam, że nie znam się na pamięciach flesh...
    Na negatywa za późno, pospieszyłem sie z pozytywem. Przed wysylką z
    nim rozmawiałem bo podał swój telefon do USA. Teraz odpowiada automat
    - noc? Ale spróbuję jutro ok. 16.00 zadzwonić - dla niego to będzie
    rano i zobaczymy.
    Zaproponowałem zwrot, jak się gość postawi, to najwyżej rozpocznę spór
    na Allegro, choć to g... da, ale pozostanie ślad na koncie. Z drugiej
    strony Allegro daje jakieś ubezpieczenia, no nie wiem...
    Na razie z góry się nie chcę martwić, będe się martwił później :-)
    Pozdr. - J

  • 19. Data: 2009-03-27 22:09:28
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Padre" napisał:

    39824

    > No to chyba zaraz będzie miał negatywa...

    Za co? Gdzie tam jest napisane, że przedmiotem aukcji jest pendrive o
    pojemności 16GB?

    JoteR

  • 20. Data: 2009-03-27 22:09:58
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 27 Mar, 23:02, "miab" <m...@w...pl> wrote:
    > Tu zdaje sie podobna historia:http://forum.cdrlab.pl/hdd-flash/7735-pendr
    ive-swivel-16gb.html
    Chyba z tego samego źródła, bo "SWIVEL 16GB".
    U mnie w przeciwieństwie, formatowanie przebiegło bez przeszkód,
    sy6stem pokazuje 16GB - no właśnie, tylko pokazuje :-)
    Pozdr. - J