  • Data: 2009-01-02 22:08:35
    Temat: Klonowanie obrazu - problem rozdzielczosci
    Od: "scatterbrain" <o...@w...izbo> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Z moim notebookiem chcialbym uzywac monitor/rzutnik jako drugi ekran.
    Komputerek (Dell XPS M1330, grafa nv8400) pracuje w natywnej rozdzielczosci
    1200x800.
    Tylko taka rodzielczosc jest mozliwa do uzyskania w trybie klonowania
    obrazu. W trybie rozciagniecia pulpitu na dwa monitory rozdzielczosc
    monitora moze byc ustawiona na pasujaca mi 1920x1200.
    Czy istnieje jakas mozliwosc by zmusic moje notebooka do wyswietlania na
    drugim ekranie rozdzielczosci 1920x1200 podczas pracy na malym ekranie w
    jego natywnej rozdzielczosci w trybie klonowania ?
    Jesli to istotne monitor podlaczony jest przez HDMI.