-
11. Data: 2011-06-13 19:21:09
Temat: Re: Klimatyzacja - problem - zimno, ciepło.
Od: jerzu <t...@p...onet.pl>
On Sat, 04 Jun 2011 19:39:03 +0200, jerzu
<t...@p...onet.pl> wrote:
>Klimatyzacja ręczna.
Okazało się że w układzie brak jest ponad połowy czynnika. Kontrola w
UV nie wykazała nigdzie "przecieku", próba ciśnieniowa - układ
szczelny.
http://hosting-zdjec.pl/images/756klima_master.jpg
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
-
12. Data: 2011-06-13 19:39:20
Temat: Re: Klimatyzacja - problem - zimno, ciepło.
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2011-06-13 19:21, jerzu pisze:
> On Sat, 04 Jun 2011 19:39:03 +0200, jerzu
> <t...@p...onet.pl> wrote:
>
>> Klimatyzacja ręczna.
>
> Okazało się że w układzie brak jest ponad połowy czynnika. Kontrola w
> UV nie wykazała nigdzie "przecieku", próba ciśnieniowa - układ
> szczelny.
>
> http://hosting-zdjec.pl/images/756klima_master.jpg
>
U mnie w lipcu zeszłego roku przy serwisie, ściągnęło ~370g z 575, które
być powinny. Test próżniowy wypadł źle. Nabili mi na nowo 575g czynnika
z kontrastem i jeżdżę do dziś. Klima chłodzi jak powinna, wycieku nie widać.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
13. Data: 2011-06-14 01:06:00
Temat: Re: Klimatyzacja - problem - zimno, ciepło.
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2011-06-04 19:39, jerzu pisze:
> Klimatyzacja ręczna. Podczas postoju na wylocie z nawiewów jest około
> 8 stopni (IMHO za dużo, ale tak jest). I taka temperatura się
> utrzymuje przez cały czas. Jednak podczas jazdy temperatura oscyluje
> między 8 a 13 stopni. Co się stało? Za mało czynnika? Pada sprężarka i
> nie wyrabia na wyższych obrotach? Inne koncepcje?
A w jaki sposób sterowana jest Twoja sprężarka?
Sprzęgłem elektromagnetycznym:
http://www.autoricambicroda.it/immagini/P4030635.JPG
czy może zaworem elektromagnetycznym:
http://4.bp.blogspot.com/-IF4SGfcZY_s/TWvwILj-E9I/AA
AAAAAAD_o/IRinq4-zA5Y/s1600/Zexel%2BZ0007226A.jpg
Do sprawdzenia czy kabel sterujący idzie do przodu (do sprzęgła), czy do
tyłu (gdzie jest zawór).
Bo jeżeli masz taki sterowany zaworem elektromagnetycznym, bo problemem
może być ten zawór - objawia się to właśnie różnymi niekontrolowanymi
zmianami wydajności sprężarki.
Teraz mogę robić za eksperta ;)
Pół roku walczyłem z takim problemem u mnie w samochodzie i dopiero dziś
skończyłem, przerabiając układ sterujący w ogóle dla innego rodzaju
kompresora :)
-
14. Data: 2011-06-14 09:30:31
Temat: Re: Klimatyzacja - problem - zimno, ciepło.
Od: kkk <m...@g...com>
On 13 Cze, 19:21, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:
>
> Okazało się że w układzie brak jest ponad połowy czynnika.
.... a jednak i założę się, że temp. w kratce będziesz miał już
"normalne" - nie takie jak z tej tabelki... :)
pzdr
-
15. Data: 2011-06-14 16:46:07
Temat: Re: Klimatyzacja - problem - zimno, ciepło.
Od: jerzu <t...@p...onet.pl>
On Tue, 14 Jun 2011 01:06:00 +0200, Tomasz Pyra
<h...@s...spam.spam> wrote:
>Sprzęgłem elektromagnetycznym:
>http://www.autoricambicroda.it/immagini/P4030635.JP
G
Zdecydowanie sprzęgło.
http://193.23.48.135/master-movano-sprezarka-klimy-n
owa-2-5dci-i1626250370.html
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200