  • 11. Data: 2010-03-25 20:32:56
    Temat: Re: Kleber Dynaxer HP2 - jakie opinie?
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Maciek pisze:
> [...]
    .html

    > Te wygladaja ciekawie. Maja duzo dobrych opinii i sa wysoko w roznych
    > oficjalnych testach. Jezdziles na nich?

    Zalozylem je niedawno, wiec trudno mi sie wypowiadac. Jezdzilem
    wczesniej na Uniroyal Rainsport i Raylle 550 i obie te opony byly
    swietne na mokrym. Mysle, ze to samo bedzie z Rainexpert.

  • 12. Data: 2010-03-25 20:54:08
    Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>

    Some day 2010-03-24 15:10, some human being called *Maciek* claimed...
    > Czy ktos jezdzi na oponach Kleber Dynaxer HP2? Opinie na ich temat sa
    > skrajnie rozne - jedni chwala za dobre trzymanie na mokrej nawierzchni, a
    > inni... opluwaja za zle trzymanie na mokrej nawierzchi :/ Z zimowek Klebera
    > jestem zadowolony, ale na letnich tej firmy nigdy nie jezdzilem.
    >
    > Samochod to Mondeo kombi, czesto doladowany, poruszam sie raczej dostojnie,
    > nie rajdowo.
    >
    > Ewentualnie, jesli nie Klebery, to co w podobnej cenie (~160 zl)?

    W firmie kilka aut jeździ na dynaxerach hp2 i opony są jak na swoją cenę
    bardzo przyzwoite.

    Pozdrawiam,
    --
    |____ UDVIGUS greetz you! me_gg: 783307 me_mail: ludvigus AT op DOT pl

  • 13. Data: 2010-03-26 22:57:56
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 15:10:27 +0100, Maciek napisał(a):

    (...)

    Stanelo na Kleberach, dzis zalozylem komplet. Zobaczymy, jak sie beda
    sprawowac. Uniroyal Rainexpert mi odradzono - ponoc opony kierunkowe nie sa
    dobre do kombi, bo pojawia sie "ząbkowanie" - ja tam sie nie znam.

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 14. Data: 2010-03-26 23:14:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Maciek pisze:
    (...)
    > sprawowac. Uniroyal Rainexpert mi odradzono - ponoc opony kierunkowe nie sa
    > dobre do kombi, bo pojawia sie "ząbkowanie" - ja tam sie nie znam.

    Eeee - kierunkowe do kombi się nadają, ponieważ pojawia się
    "ząbkowanie"? Ty sobie jaja robisz, czy korzystasz z takich "specjalistów"?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 15. Data: 2010-03-28 00:33:37
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Mar 2010 23:14:34 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Eeee - kierunkowe do kombi się nadają, ponieważ pojawia się
    > "ząbkowanie"? Ty sobie jaja robisz, czy korzystasz z takich "specjalistów"?

    To byla zgodna opinia sprzedawcow i obslugi zakladu oponiarskiego. Interesu
    w tym nie mieli, bo cena byla taka sama z dokladnosci do 5 zl. W takiej
    sytuacji wzialem te gumy, o ktorych cos wiem.

  • 16. Data: 2010-03-28 17:12:22
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w tym nie mieli, bo cena byla taka sama z dokladnosci do 5 zl. W takiej
    > sytuacji wzialem te gumy, o ktorych cos wiem.

    wsponinano mi kiedys o tym samym efekcie, gdy z kolega jego mkombi bylismy
    na zmianie opon. wtedy to troche zignorowalem i nie rozwijalem tematu -
    wszak mechanicy czesto rozne dziwne zeczy opowiadaja, czasem aż sie plakac
    chce.
    ale siadzlem ostatnio i znalazlem cos takiego:
    http://www.opony.com.pl/encyklopedia/908_zabkowanie_
    opon.html

    wydaje mis ei jednak ze niema sie czego bac, i ewentualnie co jakis cas
    trzeba zapewnic przekladke opon i tyle.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 17. Data: 2016-06-28 08:19:22
    Od: j...@g...com

    W dniu środa, 24 marca 2010 15:10:27 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    > Maciek
    > "Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku
    > niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF

    zrobiłem na na tych oponach 100km i je szybko zmieniłem są bardzo głośne na
    autostradzie jadąc 130 km/godz. jest tak głośno że uszy bolą

  • 18. Data: 2016-06-28 18:45:43
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 24 marca 2010 15:10:27 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
    > Czy ktos jezdzi na oponach Kleber Dynaxer HP2? Opinie na ich temat sa
    > skrajnie rozne
    Ja miałem takie opony przez jeden sezon. Według mnie zupełnie w porządku się
    zachowywały. Nie podobał mi się wygląd - mają jakieś takie wypukłe boki, kojarzą mi
    się z "balonami" od traktora, ale to sprawa gustu.
    Jedna opona mi się rozwarstwiła, ale jechałem tak na oko ze 100 kg przeładowany
    jakieś 150 km.
    Jacek