  • 1. Data: 2013-03-01 20:41:53
    Temat: Klawisze do klawiatury.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Czy praktykowana jest wymiana klawiszy w klawiaturze? Wytarły się napisy na
    klawiszach. Bezprzewodowa Tracer Maybach MCK-9000. Szkoda się z nią
    rozstawać. Ma bardzo wiele funkcji.

    neelix

  • 2. Data: 2013-03-01 20:49:41
    Temat: Re: Klawisze do klawiatury.
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    On 2013-03-01 20:41, neelix wrote:
    > Czy praktykowana jest wymiana klawiszy w klawiaturze? Wytarły się napisy
    > na klawiszach. Bezprzewodowa Tracer Maybach MCK-9000. Szkoda się z nią
    > rozstawać. Ma bardzo wiele funkcji.

    Może naklejki na klawisze, coś jak te:
    http://allegro.pl/naklejki-na-cala-klawiature-model-
    rozszerzony-i3036733721.html

    Piotr

  • 3. Data: 2013-03-05 16:45:08
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <p...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Może naklejki na klawisze, coś jak te:
    > http://allegro.pl/naklejki-na-cala-klawiature-model-
    rozszerzony-i3036733721.html
    > Piotr

    Dzięki.
    neeix

  • 4. Data: 2013-03-05 21:25:10
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-05 16:45, neelix pisze:

    > Użytkownik "Uncle Pete" <p...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    rozszerzony-i3036733721.html

    Na mojej klawiaturze naklejki z Allegro "siedzą" już parę lat i się znie
    zdzierają ani nie zmywają, a nawet na pierwszy rzut oka nie widać, że
    naklejki jakieś są. Mam klawiaturę Compag (chyba holenderska) i mi się
    literki nie zgadzały.

    --
    animka

  • 5. Data: 2013-03-05 22:34:09
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2013-03-05 21:25, animka pisze:

    > Na mojej klawiaturze naklejki z Allegro "siedzą" już parę lat i się znie
    > zdzierają ani nie zmywają, a nawet na pierwszy rzut oka nie widać, że
    > naklejki jakieś są. Mam klawiaturę Compag (chyba holenderska) i mi się

    co to jest compag?

  • 6. Data: 2013-03-05 23:22:53
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-03-05 22:34, gadacz pisze:
    > co to jest compag?
    Pewnie chodzi o tę firmę, co to ją kupił Hujlet-Pakarg :->

    Maciek

  • 7. Data: 2013-03-07 19:10:25
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-05 23:22, Maciek pisze:
    > Pewnie chodzi o tę firmę, co to ją kupił Hujlet-Pakarg :->

    Tak.
    Dodam, ze klawiatura ma parę przydatnych, funkcjonalnych przycisków (np,
    uśpij)

    --
    animka

  • 8. Data: 2013-03-07 19:12:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    > Tak.
    > Dodam, ze klawiatura ma parę przydatnych, funkcjonalnych przycisków (np,
    > uśpij)

    Przypadkiem compag robi przycisku zaśpij?

  • 9. Data: 2013-03-07 22:59:37
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2013-03-07 19:12, qwerty pisze:
    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    >
    > Przypadkiem compag robi przycisku zaśpij?

    a nie zapij? albo nie pij ;)

    pozdrawiam
    gadacz

  • 10. Data: 2013-03-08 19:16:47
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-07 19:12, qwerty pisze:
    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    >
    > Przypadkiem compag robi przycisku zaśpij?

    Może u kogoś zrobił. U mnie nie ma :P

    --
    animka