    From: "earthwalker" <no_m@il_please>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Klawiatura bezprzewodowa
    Date: Thu, 3 Dec 2015 23:30:28 +0100

    Witam,

    Mam następujący problem z klawiaturą bezprzewodową Tracer Strong TRK-307,
    gdy wybudzam komputer ze stanu czuwania (nigdy nie wyłączam całkowicie
    komputera tylko zawsze go usypiam) to czasami klawiatura reaguje tak jakby
    dany klawisz był ciągle naciśnięty (np.
    ttttttttttteeeeeeeeeeeeeesssssstttttttt), pomaga wówczas wyciągnięcie i
    ponowne włożenie odbiornika lub reset komputera, dodam, że baterie są na
    100% naładowane.

    Moje pytanie jest takie, czy droższe i firmowe klawiatury bezprzewodowe
    również mają takie problemy?