  • 11. Data: 2010-10-06 11:30:50
    Temat: Re: Klasyfikacja wydajności komputera.
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2010-10-06, o godz. 13:10:12
    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    napisał(a):

    > Podpis pamiętam... :) To wg Ciebie Unia Brzeska (rok chyba 1596)
    > przyjęła dogmat o nieomylności papieża (rok chyba 1870) -- nic
    > dodać i nic ująć. :)

    Pokręciłeś - nigdzie nie napisałem że Unia Brzeska przyjęła taki
    dogmat. Natomiast napisałem że jednym z warunków uzniania przez unitów
    zwierzchnistwa Rzymu było uznanie nieomylności papieża.

    > Do reszty: Z Maćkiem Babcią Doboszem rozmawiałem prywatnie za pomocą
    > m@il. Zarzucał mi nieznajomość spraw związanych z Kościołami -- ale

    Nie zarzucałem bo dyskutowaliśmy o kościele unickim a nie o
    katolicyzmie gdzie formalnie faktycznie miało to miejsce w 1870 roku.

    > okazało się, że nie ma on pojęcia o tym, o czym pisze. :) Jak można
    > uznać dziś dogmat, który zaistnieje dopiero ćwierć tysiąca lat
    > później? :)

    Ciut mnie wtedy nie było i jakoś nie pociągnąlem wątku dalej. Krótko:
    1870 to formalny dogmat o nieomylności papieża dla katolików. Zresztą
    spowodowało to powstanie paru odłamów starokatolików a taki cesarz
    niemiecki uznał to za sprawę stricte polityczną. Niemniej radzę sobie
    sprawdzić od kiedy właściwie pojawiła się teza nieomylności biskupa
    Rzymu choć nie akceptowana wszędzie - dodam tylko że w średniowieczu.

    Niemniej nie ma to żadnego wpływu na trwałość akumulatorów w laptopach.
    Podobnie jak na tą trwałość nie ma Twoja nieznajomość histroii obozów w
    Kozielsku czy problemu inetrnowanych w krajach nadbałtyckich.

    Zdrówko

  • 12. Data: 2010-10-06 12:25:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maciek Babcia Dobosz" 20101006133050.22ba241d@babcia-workstation

    : Niemniej nie ma to żadnego wpływu na trwałość akumulatorów w laptopach.
    : Podobnie jak na tą trwałość nie ma Twoja nieznajomość histroii obozów w
    : Kozielsku czy problemu inetrnowanych w krajach nadbałtyckich.

    Nawet zasugerowałeś, że grekokatolicy mają zachodni obrządek. :)
    Najpierw uznałem, że tylko tak to głupio wygląda w Twoim m@ilu,
    ale że miałeś coś odwrotnego na swej myśli.

    Jak się to ma do akumulatorów? Ano jakoś się ma.
    Proponujesz mi, abym sprawdził na WWW, jakie Ty masz akumulatory? :)

    M@ile z naszej korespondencji do wglądu na żądanie/prośbę zainteresowanych. :)

    (nie mam zwyczaju kasowania czegokolwiek poza spamem i testami, więc
    prawdopodobnie będę mógł udostępniać te m@ile i za 10 lat, o ile
    będę wtedy jeszcze żył)

    Naszego wojska wiele Bułgarzy nie internowali w 1939 roku. :)
    (a o tę nieznajomość jestem posądzany -- oczywiście nie ja twierdziłem,
    że Bułgarzy internowali nasz wojsko jesienią 1939 roku, ale Maciek Babcia
    Dobosz tak twierdzi, nie podając, jakie to wojska -- **być może** nawet
    jakiś lotnik polski tam wówczas doleciał)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2010-10-06 13:01:29
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2010-10-06, o godz. 14:25:49
    napisał(a):

    > Jak się to ma do akumulatorów? Ano jakoś się ma.
    > Proponujesz mi, abym sprawdził na WWW, jakie Ty masz akumulatory? :)

    Podałem w poście laptopów. To wystarczy byś sprawdził jakie mają
    akumulatory. Ja nie mam po prostu takiej potrzeby.

> [...]
    > ale Maciek Babcia Dobosz tak twierdzi, nie podając, jakie to wojska
    > -- **być może** nawet jakiś lotnik polski tam wówczas doleciał)

    Dalej NTG:

    Nie przekręcaj moich postów. To że Ty nie miałeś pojęcia o internowaniu
    Polaków w Bułgarii, Jugosławii, na Łotwie i w Estonii w 1939 roku i to
    że nie graniczyliśmy z tymi krajami nie powoduje że nie internowano tam
    polskich obywateli i żołnierzy. Jeśli nie przeczytałeś mojego maila to
    zacytuję jeszce raz:

    "Internowanych na Łotwie było około półtora
    tysiąca ale większość miała swobodę poruszania się i udało im się
    uniknąć aresztowania. Nie wiadomo ile trafiło z Estonii ale szacuje się
    na kilkanaście-kilkadziesiąt osób"

    Dodatkowo napisze Ci że Polacy byli też internowani w Szwecji,
    Szwajcarii, Hiszpanii i Włoszech mimo że do tych krajów (poza Szwecją
    może) mieliśmy ciut dalej.

    Zanim napiszesz kolejny elaborat nie na temat grupy może zerknij wpierw
    krytycznie chociażby na to co sam napisałeś o szkoleniu Niemców za
    Hitlera w ZSRR - prostowałem Ci już to że po dojściu do władzy skończył
    likwidację tych osrodków.

    Z mojej strony EOT

    Zdrówko

  • 14. Data: 2010-10-06 13:34:50
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    > działać. A już T40 kumpla to szczególnie nie czytał bo on z 8 lat
    > już ma ;-)

    No te ThinkPady to chyba nazwę mają taką dla żartu tylko, bo wybitnie
    niemyślące i nieczytate. Mój te same objawy wykazywał. 600 cykli
    ładowania i ciągle mocne znaki życia dawał ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 15. Data: 2010-10-06 13:38:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maciek Babcia Dobosz" 20101006150129.5febb70b@babcia-workstation

    : Nie przekręcaj moich postów. To że Ty nie miałeś pojęcia o internowaniu
    : Polaków w Bułgarii, Jugosławii, na Łotwie i w Estonii w 1939 roku i to
    : że nie graniczyliśmy z tymi krajami

    Z Łotwą graniczyliśmy.

[...]

    Tam, gdzie nie można dyskutować (na przykład ogłoszenie wiadomego dogmatu)
    [ja] pokazuję Ci Twoje błędy. (ale Ty i tak bronisz się) Punkt po punkcie
    mogę wykazać, że albo nie umiesz zapisać tego, co myślisz (w co wątpię)
    albo nie masz pojęcia o Kościołach i o historii. :)

    Dobrym pytaniem jest -- co to wg Ciebie Kościół Unicki? :)
    (podchwytliwie należałoby poprosić o strukturę tego Kościoła;
    nie 'takiego Kościoła', ale 'tego akurat Kościoła')

    -=-

    To, że Ty mi coś piszesz, nie jest tożsame z tym, że tak było. :)
    Nie masz ,,głosu sprawczego''. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2010-10-06 13:45:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maciek Babcia Dobosz" 20101006150129.5febb70b@babcia-workstation

    : Nie przekręcaj moich postów. To że Ty nie miałeś pojęcia o internowaniu
    : Polaków w Bułgarii, Jugosławii, na Łotwie i w Estonii w 1939 roku

    Pisałeś nie o internowaniu tam w 1939 roku Polaków w ogóle,
    ale o internowaniu tam w tym czasie oddziałów wojska polskiego.

    To ja dodałem, że internowania czy aresztowania Polaków mogły
    mieć tam miejsce w tamtym czasie, ale nie były to internowania
    oddziałów/jednostek wojskowych. (bo trudno by było zwartym
    oddziałem przedostać się z Polski do Bułgarii -- trudno to
    raz, a dwa, że byłby to bezsens)

    Może pisałeś bezmyślnie/niechlujnie, ale wątpię w to. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2010-10-06 14:03:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

[...]

    Oto dosłowny cytat z Twego m@ila do mnie:

    Oczywiście - głównym dogmatem który przyjeto na Unii Brzeskiej jest
    dogmat nieomylności papieża w sprawach wiary.

    M@ile (w DBXach) na życzenie każdego chętnego -- także na Twoje życzenie. :)
    A poniżej nagłówek wiadomego m@ila. :)

    Date: Thu, 23 Sep 2010 11:51:43 +0200
    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    To: =?ISO-8859-2?B?UHJvc3rqIGN6eXRh5g==?= fontem Lucida Console
    <e...@g...com>
    Subject: Re: Litwa - czwarty agresor
    <i6u0ih$kh$1@inews.gazeta.pl>
    <i70es3$n3j$1@news.task.gda.pl>
    <i73svi$dbo$1@inews.gazeta.pl>
    <i75oha$d3b$1@news.task.gda.pl>
    <i760ci$7jq$1@inews.gazeta.pl>
    <20100921084439.383eda4a@babcia-workstation>
    <1C5C30EE8239406599BF647D3EE2DF32@pueruania>
    <20100921140538.24be973c@babcia-workstation>
    <0DE436A22DA940C283172B21722114E7@pueruania>
    <20100921153503.3d82c6ed@babcia-workstation>
    <F460E1D79C054D5EA2403AA5E2F62A53@pueruania>
    <20100922103451.23a2f1ef@babcia-workstation>
    <7F2748F026C540FF9C80F03C1D360838@pueruania>

    Dnia 2010-09-22, o godz. 19:13:51
    Prosz=EA czyta=E6 fontem Lucida Console <e...@g...com> napisa=B3(a):

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2010-10-06 14:11:43
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2010-10-06, o godz. 15:45:01
    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    napisał(a):

    Mimo EOT bo to NTG muszę zareagować.

> [...]
    >
    > Pisałeś nie o internowaniu tam w 1939 roku Polaków w ogóle,
    > ale o internowaniu tam w tym czasie oddziałów wojska polskiego.

    Zacytuję naszą wymianę maili w tej kwestii ilości inetrnowanych w
    poszczególnych krajach:

    +++++++++
    Ty:

    Ja:

> [...]
    > : poruszania się i udało im się uniknąć aresztowania. Nie wiadomo ile
    > : trafiło z Estonii ale szacuje się na kilkanaście-kilkadziesiąt osób.

    Ponownie Ty:

    > Mam inne dane, ale może mam złe -- albo źle pamiętam.
    > Estonia nie sąsiadowała z Polską. :)

    I ponownie ja:

    Bułgaria też nie a znalazło się tam sporo polskich uchodźców i
    inetrnowanych. Podobnie jak w Jugosławii. A pierwszym internowanym w
    Estonii był dowódca ORP Orzeł komandor Henryk Kłoczkowski który z
    internowania u Estończyków trafił do ZSRR i poprzez armię Andersa na
    przełomie 1941/1942 znalazł się w Wielkiej Brytanii.

    +++++++++

    Jeśłi widzisz gdzieś tutaj - a przeczytaj dobrze - pisanie o oddziałach
    wojska to prosze byś to wyraźnei wskazał.

    Podobnie odnośnei dogamtu nieomylności papieża nie raczyłeś zwrócić
    uwagi z z kontekstu dyskusji chodziło o unitów. Ty to w jakiś posób -
    nie mam pojecia właściwie dlaczego bo ja nic takiego nei twierdziłem -
    rozciagasz na całość chrześcijan uznjacych Rzym i papieża.

    Zdrówko

    P.S. Czytaczy grupy przepraszam ale musiałem zareagować. Teraz już
    naprawdę EOT bo może ja po prostu nie rozumiem kwiecistego stylu
    wypowiedzi mojego dyskutanta.

  • 19. Data: 2010-10-06 14:33:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maciek Babcia Dobosz" 20101006161143.1791b103@babcia-workstation

    [..]

[...]

    Oto dosłowny cytat (uzupełniony przez 'MBD>' dla jasności -- aby
    było widać, że to Twoje słowa) z Twego m@ila do mnie:

    MBD> Oczywiście - głównym dogmatem który przyjeto na Unii Brzeskiej jest
    MBD> dogmat nieomylności papieża w sprawach wiary.

    Punkt po punkcie mogę tak wytykać Ci głupotę, ale żal na to czasu.
    Słowo dogmat występuje rzadko, więc i szukać m@ila z tym słowem łatwo. :)

    W czasie przyjmowania dogmatów na Unii Brzeskiej po prostu tego dogmatu jeszcze nie
    było. :)
    (wg Ciebie przyjęto tam wtedy dogmat, który zaistniał w świecie niemal 300 lat po tym
    przyjęciu)

    Nic dodać i nic ująć. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2010-10-06 14:42:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i8i1ck$la1$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > tego dogmatu jeszcze nie było. :) (wg Ciebie przyjęto tam
    > wtedy dogmat, który zaistniał w świecie niemal 300 lat po

    A jednak można coś dodać. :)

    -- Napoleon Bonaparte tu nocował, gdy wracał z Rosji.
    -- Ze Związku Radzieckiego, proszę pani. :)

    Aby było jasne -- powyższe zaczerpnięte jest (nieliteralnie)
    nie z wywiadu z Monika Olejnik, ;) ale z filmu ,,Małżeństwo
    z rozsądku'' chyba z roku 1966. :)

    -=-

    Jak już pisałem -- m@ile z Maćkiem Babcią Doboszem do wglądu
    na życzenie zainteresowanych. :)