-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.176.97.52.216!
not-for-mail
From: io <i...@o...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Klakson a światła mijania
Date: Wed, 28 Aug 2024 22:46:07 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <vao2aq$c7u$1@news.chmurka.net>
References: <v9vlur$d6j$1@news.chmurka.net> <vaa295$1ii5r$1@paganini.bofh.team>
<vaapd8$3a8fn$1@news.icm.edu.pl> <vacde9$dl7$1@news.chmurka.net>
<vad16s$3ds39$1@news.icm.edu.pl> <vad6o8$2br$1@news.chmurka.net>
<vad99p$3e92h$1@news.icm.edu.pl> <vadfq9$8na$1@news.chmurka.net>
<vadgek$3ekc0$1@news.icm.edu.pl> <vafjm8$373$2@news.chmurka.net>
<vafp63$3iat7$1@news.icm.edu.pl> <val19k$u4f$1@news.chmurka.net>
<valffc$3rjj5$1@news.icm.edu.pl>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 28 Aug 2024 20:46:18 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="niusy.pl";
posting-host="176.97.52.216"; logging-data="12542";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla Thunderbird
Cancel-Lock: sha1:KvijTAiLUBm9Y3gT9BPE7yuFiEI=
sha256:dzNb27wiZtv+gM1QlrqXEkWqeJcV0WZ0VJLlVGBemhQ=
sha1:3FiWTh2w5Ay6WyAgNddn/gJk31s=
sha256:xG+AHwWoY4CHxvh2iVCWJ1nL649Ii3KgJmwekeJj4zA=
Content-Language: pl
In-Reply-To: <valffc$3rjj5$1@news.icm.edu.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2724030
[ ukryj nagłówki ]W dniu 27.08.2024 o 23:11, Pixel(R)?? pisze:
> W dniu 27.08.2024 o 19:10, io pisze:
>
>>> Dobrze wiem, że każda diagnoza rozpoczyna się od badania :)
>>
>> Akademickie rozważania Pixela
>
> Chuja wiesz, jak zwykle. Tfuj wuzek posiada zwykły klakson
> elektromagnetyczny, który przy napięciu 11V może zwyczajnie nie działać.
> Może to być wynikiem tego, że jest zużyty, lub niewyregulowany (posiada
> regulację)...zbyt niskie napięcie może być wynikiem nieodpowiedniego
> kontaktu przełącznika w kierownicy jak i również złego "kontaktu" z masą
> kolumny kierowniczej. Klakson, najczęściej jest podłączony tak, ze na
> jednym ze styków jest napięcie +12V a styk w przełączniku/kierownicy,
> zamyka obwód, przez podanie - (masy). Dokąd nie zmierzysz woltomierzem,
> co się tam odjaniepawla, to zwyczajnie pierdolisz farmazony :)
I widzisz, takiego opisu brakowało. Teraz dopiero jest sens cokolwiek
mierzyć.
>
> I to by było na tyle.
> Zapraszam wypierdalać do pomiaru :]
Wrócę do tego, jak będę mógł.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=