eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKlakson a światła mijaniaRe: Klakson a światła mijania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.176.97.52.216!
    not-for-mail
    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Klakson a światła mijania
    Date: Wed, 28 Aug 2024 22:46:07 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <vao2aq$c7u$1@news.chmurka.net>
    References: <v9vlur$d6j$1@news.chmurka.net> <vaa295$1ii5r$1@paganini.bofh.team>
    <vaapd8$3a8fn$1@news.icm.edu.pl> <vacde9$dl7$1@news.chmurka.net>
    <vad16s$3ds39$1@news.icm.edu.pl> <vad6o8$2br$1@news.chmurka.net>
    <vad99p$3e92h$1@news.icm.edu.pl> <vadfq9$8na$1@news.chmurka.net>
    <vadgek$3ekc0$1@news.icm.edu.pl> <vafjm8$373$2@news.chmurka.net>
    <vafp63$3iat7$1@news.icm.edu.pl> <val19k$u4f$1@news.chmurka.net>
    <valffc$3rjj5$1@news.icm.edu.pl>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 28 Aug 2024 20:46:18 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="niusy.pl";
    posting-host="176.97.52.216"; logging-data="12542";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:KvijTAiLUBm9Y3gT9BPE7yuFiEI=
    sha256:dzNb27wiZtv+gM1QlrqXEkWqeJcV0WZ0VJLlVGBemhQ=
    sha1:3FiWTh2w5Ay6WyAgNddn/gJk31s=
    sha256:xG+AHwWoY4CHxvh2iVCWJ1nL649Ii3KgJmwekeJj4zA=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <valffc$3rjj5$1@news.icm.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2724030
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 27.08.2024 o 23:11, Pixel(R)?? pisze:
    > W dniu 27.08.2024 o 19:10, io pisze:
    >
    >>> Dobrze wiem, że każda diagnoza rozpoczyna się od badania :)
    >>
    >> Akademickie rozważania Pixela
    >
    > Chuja wiesz, jak zwykle. Tfuj wuzek posiada zwykły klakson
    > elektromagnetyczny, który przy napięciu 11V może zwyczajnie nie działać.
    > Może to być wynikiem tego, że jest zużyty, lub niewyregulowany (posiada
    > regulację)...zbyt niskie napięcie może być wynikiem nieodpowiedniego
    > kontaktu przełącznika w kierownicy jak i również złego "kontaktu" z masą
    > kolumny kierowniczej. Klakson, najczęściej jest podłączony tak, ze na
    > jednym ze styków jest napięcie +12V a styk w przełączniku/kierownicy,
    > zamyka obwód, przez podanie - (masy). Dokąd nie zmierzysz woltomierzem,
    > co się tam odjaniepawla, to zwyczajnie pierdolisz farmazony :)

    I widzisz, takiego opisu brakowało. Teraz dopiero jest sens cokolwiek
    mierzyć.

    >
    > I to by było na tyle.
    > Zapraszam wypierdalać do pomiaru :]

    Wrócę do tego, jak będę mógł.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: