  • 1. Data: 2011-06-14 08:43:22
    Temat: Kierowcy i pasażerowie wieśwagenów Audi to buraki
    Od: "Franc " <c...@N...gazeta.pl>

    Dziś jadę sobie spokojnie jak to rowerzyście nakazują przepisy poboczem ul.
    Puławskiej w stronę Centrum (chodzi o odcinek od Kuropatwy do
    Karmazynowej/Karczunkowskiej) a za mną (poboczem!! po przejechaniu przez
    wysepkę dla pieszych na Kuropatwy) jedzie Audi A6Avant nr WPI EM07. W pewnym
    momencie zatrzymałem się, bo musiałem zadzwonić do domu. Audi zatrzymało się a
    po chwili pasażerka zaczyna drzeć mordę, że im drogę poboczem!! blokuję i mam
    "wypie....ć". Zwórciłem grzecznie jej uwagę, że pobocze nie służy do jazdy
    samochodów a ta dalej wyzwiskami sypie. Spytałem grzecznie czy mam wezwać
    policję, żeby im wyjaśnili gdzie jeżdżą samochody a pani "to qrwa wzywaj" i
    kolejne wyzwiska. Gdy jakiś litościwy kierowca wpuścił ich na prawy pas, to
    ominęli mnie i od Bażanciej kontynuowali jazdę poboczem, następnie pasem dla
    prawoskrętu w Jaskółczą na wprost, znowu poboczem i kolejnym pasem dla
    prawoskrętu w Karmazynową na wprost, żeby wpiąć się w korek przy przystanku.
    Do tego, żeby przejechać przez wysepkę dla pieszych przy Kuropatwy, to przed
    prawoskrętem też ciągnęli poboczem.
    Więc tak jak w temacie kierowcy i pasażerowie Wieśwagenów Audi to buraki i
    chamy wioskowe straszne a wraz ze wzrostem statusu materialnego nie wzrasta
    kultura osobista.

    Pzdr
    Franc "Rowery Poziome Rule"
    --

    niczym niewyróżniający się IMK P7 SWB ASS
    szary Modus z D7F

  • 2. Data: 2011-06-14 08:46:20
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > momencie zatrzymałem się, bo musiałem zadzwonić do domu. Audi zatrzymało
    > się a

    Cy wogole zdajesz se sprawe ze popelniles wykroczenie?
    Sama nie przestrzegasz przepisów a ganisz innych....

  • 3. Data: 2011-06-14 08:52:21
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-14 08:43, Franc pisze:
    > Dziś jadę sobie spokojnie jak to rowerzyście nakazują przepisy poboczem ul.

    (...)

    > Więc tak jak w temacie kierowcy i pasażerowie Wieśwagenów Audi to buraki i

    Nie wszyscy tylko ten konkretny, tak samo nie wszyscy rowerzyści,
    motocykliści, kierowcy BMW itd. to debile i buraki tylko niektórzy
    konkretni. Widzisz różnicę?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2011-06-14 09:01:31
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2011 08:46, ania pisze:

    > Cy wogole zdajesz se sprawe ze popelniles wykroczenie?
    > Sama nie przestrzegasz przepisów a ganisz innych....

    A jakie wykroczenie konkretnie?

  • 5. Data: 2011-06-14 09:18:03
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:it710b$l20$4@inews.gazeta.pl...

    > A jakie wykroczenie konkretnie?

    No jak to jakie, drogę im zablokował.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 6. Data: 2011-06-14 09:19:35
    Temat: Re: Kierowcy i pasa?erowie wie?wagen?w Audi to buraki
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-06-14 08:46, ania pisze:

    > Cy wogole zdajesz se sprawe ze popelniles wykroczenie?
    > Sama nie przestrzegasz przepis?w a ganisz innych....

    no po co Ania darlas morde z tego audi ?
    No po co?
    ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 7. Data: 2011-06-14 09:36:44
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2011 09:18, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > No jak to jakie, drogę im zablokował.

    Jaką drogę? Pobocze nie jest miejscem do jeżdżenia samochodami!

  • 8. Data: 2011-06-14 09:38:51
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

> [...]

    > chamy wioskowe straszne a wraz ze wzrostem statusu materialnego nie wzrasta

    a co ma marka samochodu do tego kim jest kierowca?
    x lat temu rzeczywiście tak było, bo na Audi i BMW stać było tylko
    przekręciarzy i cwaniaczków, w obecnych czasach bym tak nie generalizował.

    PS trzeba było na policję zadzwonić

  • 9. Data: 2011-06-14 09:40:34
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > Jaką drogę? Pobocze nie jest miejscem do jeżdżenia samochodami!

    Czytałs wogóle PORDu czy tylko okładke?

    Ania - studentka

  • 10. Data: 2011-06-14 09:42:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > (...)

    > Nie wszyscy tylko ten konkretny, tak samo nie wszyscy rowerzyści,
    > motocykliści, kierowcy BMW itd. to debile i buraki tylko niektórzy
    > konkretni.

    Eeee tam, kto normalny kupuje BMW i po co?