    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Kiepska jakosc audio na frontowym panelu
    Date: Mon, 19 Oct 2009 11:43:14 +0200

    Bandziorno

    Mam problem z jakością audio wyprowadzonego z płyty na przedni (a tak
    naprawdę górny) panel. Po podłączeniu słuchawek (raczej dobrych, i to
    dwóch różnych modeli, aby wyeliminować kwestie np. niestykającego
    jacka) słychać cichy szum i popiskiwania (nawet gdy żaden program nie
    generuje jakiegokolwiek dźwięku), a gdy puścić cokolwiek, to oprócz
    owego szumu są skopane kanały, tzn. 80% idzie na lewy. Po podłączeniu
    do tylnego panela, jest wszystko ok, no może poza tym, że głośno (nawet
    jak się ściszy w systemie, to niektóre aplikacje - np. gry - zdają się
    to olewać, ale to może kwestia sterowników).
    Próbowałem podłączać i jako HD audio i jako AC 97, ale jest dokładnie
    tak samo. Czyli wychodziłoby, że albo płyta, albo obudowa, tylko nie
    bardzo mam pomysł jak to sprawdzić. Drugiej płyty ani obudowy pod ręką
    nie mam, zresztą i tak nie jestem przekonany, czy by mi się chciało
    wszystko wybebeszać dla sprawdzenia ;-)
    Czy można gdzieś kupić coś w stylu złączka audio na płycie (nie pomnę
    jak się to wejście nazywa) -> jack audio? A może jakieś inne sugestie?
    Płyta Asus P5Q-E, obudowa CoolerMaster Mystique 632.

    de Fresz