  • Data: 2009-10-20 12:26:53
    Temat: Re: Kiepska jakosc audio na frontowym panelu
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-20 13:46:31 +0200, "quent" <x...@x...com> said:

    > Masz tendencje do popadania w nowobogacka maniere przeplacania za marke.

    Dupa tam. Mam tendencje do zwracania uwagi na estetykę niby tak
    nieistotnego elementu komputera, jak obudowa. Jabole mnie rozpieściły i
    nie przywykłem do ukrywania kompa gdzieś głęboko pod biurkiem,
    zakopanego pod stertą papierów :-P

    > Poza tym jesli obudowa jest na gwarancji to ja zwyczajnie reklamuj.

    Muszę się jeszcze (jakoś?) upewnić, że z płytą jest wszystko cacy.

    > Albo kup cos 3x tanszego a za roznice w cenie zrobisz sobie dobrze ;-)

    Kupując klapki na oczy, żeby na nią nie patrzeć? ;-)

    de Fresz