-
11. Data: 2010-11-02 21:44:26
Temat: Re: Kiedy moge zadac wymiany telefonu na nowy ?
Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>
Maciek pisze:
>>>> A kto by chciał zwrotu 1 zł zamiast telefonu?
>>> Ten, kto zauważy zapis o cenie rynkowej w przypadku gdy serwis nie może
>>> pozyskać nowego egzemplarza albo klient nie chce wymiany na inny model?
>> zapis gdzie? W ustawie? warunkach gwarancji? Pytam bo ciekawe jest to co
>> piszesz
> W sumie powinienem sam sprawdzić ale chyba mi się nie chce :P
> OIDP to jest regulacja ustawowa.
> Nie ma nowego egzemplarza, bo już takich nie robią. Nie wiadomo ile
> oddać klientowi kasy, bo już takich nowych telefonów nie ma w
> sprzedaży.
ale ustawa mówi o tym by "gdy naprawa lub wymiana nie są możliwe"
*zwrócić* klientowi pieniądze.
Skąd pomysł o cenie rynkowej?
-
12. Data: 2010-11-05 23:03:01
Temat: Re: Kiedy moge zadac wymiany telefonu na nowy ?
Od: Mumin <m...@T...onet.pl>
W dniu 2010-11-01 19:02, Fantom pisze:
> Kupilem kilka miesiecy temu nowa nokie. Kilka tygodni temu siadal - nie
> wlaczala sie. Poszla do serwisu, wrocila. Pochodzila kilka dni,
> przestaly dzialac niektore klawisze. Poszla do serwisu, wrocila.
> Pochodzila kilka dni, to samo co na poczatku - nie wlacza sie.....
> W jakim przypadku moge zazadac wymiany telefonu na nowy ? Kiedys mi si
> eobilo, ze trzy razy to samo musi wysiasc ?
> Bo juz mnie to wkurza. wiecej czasu teraz spedza w serwise niz dziala w
> domu
>
> Fantom
Niedawno przerabiałem sprawę - SE Yari 6 razy w serwisie w tym wymiana
płyty głównej. Naprawy nie skutkowały więc pani z salonu przy kolejnej
wysyłce zażądała wymiany towaru na nowy w związku z niezgodnością towaru
z umową. No i podziałało - dostałem ekspertyzę z serwisu, że problem
jest nienaprawialny i Play przysłało nowy egzemplarz.
--
Pozdrawiam,
Mumin
-
13. Data: 2010-11-06 20:19:31
Temat: Re: Kiedy moge zadac wymiany telefonu na nowy ?
Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>
> Niedawno przerabiałem sprawę - SE Yari 6 razy w serwisie w tym wymiana
> płyty głównej. Naprawy nie skutkowały więc pani z salonu przy kolejnej
> wysyłce zażądała wymiany towaru na nowy w związku z niezgodnością towaru z
> umową. No i podziałało - dostałem ekspertyzę z serwisu, że problem jest
> nienaprawialny i Play przysłało nowy egzemplarz.
To wogole niezle jaja jak nawet nowa plyta byla walnieta
Fantom