  • 1. Data: 2010-11-01 01:20:13
    Temat: Reklama Play - internet
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    Przejeżdżałem dzisiaj obok reklamy Playa. Rzuciło mi się w oczy że w nocy
    internet darmo. Ale nie jestem tego pewien. Zarejestrowałem jeszcze że Play
    fresh, że starter 19 złotych. Może ktoś potwierdzić czy miałem zwidy.

  • 2. Data: 2010-11-01 13:13:47
    Temat: Re: Reklama Play - internet
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kogutek" <k...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > Play
    > fresh, że starter 19 złotych. Może ktoś potwierdzić czy miałem zwidy.

    Nie Fresh tylko Free, nie Play tylko Orange i nie na Placu Czerwonym
    tylko w Warszawie :-) To reklama abonamentu w Orange... za 19zł miesięcznie.
    Ale zaglądałem tam - nic ciekawego, w tych 19zł nie masz żadnych megabajtów.

  • 3. Data: 2010-11-01 13:35:02
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > Ale zaglądałem tam - nic ciekawego, w tych 19zł nie masz żadnych megabajtów.

    szkoda.

  • 4. Data: 2010-11-01 14:17:16
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 1 lis 2010 14:13, Pszemol pisze:
    > Nie Fresh tylko Free, nie Play tylko Orange

    No właśnie. A ja o innej reklamie Orange - Rozmawiaj z 14 milionami za
    darmo.

    Czy to nie jest wprowadzanie w błąd lub oszustwo? Rynek tak ogólnie i z
    grubsza jest podzielony równo na 3 czyli po ok 13mln, no a gdzie jeszcze
    Play. Coś kłamią w tym Orange że mogę z 14 gadać za darmo. Kart to może
    oni tyle uaktywnili ale to nie to samo..

    Kolejne reklamowe dziadostwo..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-11-01 15:44:33
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Piotr M pisze:

> [...]
    > Play. Coś kłamią w tym Orange że mogę z 14 gadać za darmo. Kart to może
    > oni tyle uaktywnili ale to nie to samo..

    może + stacjonarne?

    ToMasz

  • 6. Data: 2010-11-01 15:53:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr M" <x...@x...xx> wrote in message news:iamiek$qrl$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    > Play. Coś kłamią w tym Orange że mogę z 14 gadać za darmo. Kart to
    > może oni tyle uaktywnili ale to nie to samo..

    Głupia reklama ale z innego powodu: co Ci z tego że możesz z 13 czy 14
    milionami użytkowników Orange za friko jeśli 5 czy 10 Twoich bliskich
    znajomych jest w innej sieci to nic Ci z tego że reszta Polski ma Orange.

  • 7. Data: 2010-11-01 16:34:00
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

> [...]
    > bliskich
    > znajomych jest w innej sieci to nic Ci z tego że reszta Polski ma

    Ale przecież każdy z operatorów chwali się milionami abonentów. Nawet
    sieć Play, której kart przez ostatni rok z/użyłem kilkanaście a stale
    używam tylko jednej. A do statystyk liczą się wszystkie, bo przecież
    karta jest aktywna przez ponad rok od doładowania. W Plusie jest to
    samo - przynajmniej 365 dni od ostatniego doładowania.

    Reklama nie jest głupia. Jest taka jaka być powinna, bo dobry towar
    nie potrzebuje reklamy. Ma wywołać chęć zakupu usług a to, że do
    wywołania takiej chęci używa się oszustwa (nie wprost) to przecież
    normalka. I należy się tylko cieszyć, że to zauważamy i nie jesteśmy w
    pełni bezwolną masą, która wykonuje wszystkie rozkazy wydawane nam
    poprzez ekran telewizora.
    Przecież można się obyć bez telefonu przenośnego. Cała reszta to
    zabawa i gadżeciarstwo, na które nas po prostu stać. Co nie oznacza,
    że pochwalam Notkę SMS w Play ;)

    Maciek.

  • 8. Data: 2010-11-01 19:30:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 01 Nov 2010 15:17:16 +0100, Piotr M wrote:
> [...]
    >Play. Coś kłamią w tym Orange że mogę z 14 gadać za darmo. Kart to może
    >oni tyle uaktywnili ale to nie to samo..

    Oj tam dziadostwo - maja 14 mln "aktywnych" kart to sie chwala. Skad
    maja wiedziec kto swojej juz nie uzywa.

    Ludzie maja po dwa telefony, wiec to nie musi byc prosty podzial
    ilosci rodakow przez 3.3.

    J.

  • 9. Data: 2010-11-01 19:32:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 01 Nov 2010 20:30:03 +0100, J.F. napisał(a):

    > Oj tam dziadostwo - maja 14 mln "aktywnych" kart to sie chwala. Skad
    > maja wiedziec kto swojej juz nie uzywa.

    A na ile z tych aktywnych kart nie ma żadnej technicznej możliwości
    dodzwonić się, żeby pogadać, bo zostały sprzedane z urządzeniami nawet nie
    obsługującymi Voice?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2010-11-01 22:01:04
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > A na ile z tych aktywnych kart nie ma żadnej technicznej możliwości
    > dodzwonić się, żeby pogadać, bo zostały sprzedane z urządzeniami nawet nie
    > obsługującymi Voice?

    napewo istnieją statystyki obrazujace ile kart jest aktywnych
    przynajmiej 16 godzin dziennie. tyle ze tego nikt nie poda do wiadomości
    publicznej. jest gdzieś statystyka ile przynosi zysku ( _średnio_ )
    klient, tyle ze to mało miarodajne.

    ToMasz