  • 11. Data: 2010-02-03 07:53:32
    Temat: Re: Kiedy TVP zacznie?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    jagr pisze:
    > Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Seriale idą, bo są naprodukowane z wyprzedzeniem.
    > Nie wiem, czy dobrze zapamiętałem, ale Ilona Łepkowska zdaje się
    > powiedziała, że serialik "Barwy szczęścia" jest produkowany bodajże z
    > wyprzedzeniem 2-letnim.
    > Tak więc idzie, bo mają w magazynie.

    co z tego jak te miernoty utrzymywane są przez wiele lat z abonamentu

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 12. Data: 2010-02-03 08:13:31
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-03 08:20, jagr pisze:
    > Seriale idą, bo są naprodukowane z wyprzedzeniem.

    No niestety ramzes jest. Np. Polsat skończył Nosze, a ostatnio Rodzinę.
    Wściekły jestem, bo Rodzinę uwielbiałem ;(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2010-02-03 10:47:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    jagr pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie wszyscy są etatowymi pracownikami telewizji.
    > Do każdej produkcji bierze się także kupę ludzi na umowy- zlecenia,
    > o dzieło, czy na czas określony. Ta cała armia została odstawiona od cycka.
    > Nie mówiąc już o aktorach i innych artystach.
    > Czyż nie?

    http://wiadomosci.onet.pl/2122890,327,prywatne_firmy
    _chca_ogloszenia_upadlosci_tvp,item.html