    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Kidnel 3 - uruchomienie bez wyświetlacza?
    Date: Sat, 28 Jul 2012 12:45:25 +0200

    W moim Kindle 3 pękł wyświetlacz. Nie wiem kiedy, nie wiem jak.
    Urządzenie leżało w torbie przez jakieś dwa tygodnie, nie zaliczyło
    upadku ani uderzenia (ani samo, ani razem z całą torbą) o którym bym
    wiedział. Po prostu pewnego dnia wyjąłem go, żeby poczytać, a ekran nie
    działa w całości, większość powierzchni pokrywają paski.

    Rozkręciłem go zgodnie z instrukcją i faktycznie - od tyłu, na
    lustrzanej powierzchni wyświetlacza widać wielkie pęknięcie...

    Wyświetlacz wymontowałem, resztę złożyłem (żeby żadna część się nie
    zgubiła) bez zakładania baterii.

    Teraz mam pytanie. Czy brak wyświetlacza stworzyłby jakieś zagrożenie
    dla elektroniki, gdybym chciał włożyć baterię i podłączyć urządzenie do
    komputera celem sprawdzenia poprawności działania i przegrania książek
    na dysk?