  • Data: 2010-02-01 10:07:10
    Temat: Kia Sorento 2.5 CRDI - warto?
    Od: "Auto" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prośba o opinie o Sorento 2.5 CRDI, planuje zakup 4-5 latka z powiedzmy
    przebiegiem 150tkm

    Z tego co znalazłem w necie, to należy liczyć się z zużyciem paliwa 10-12 l,
    dynamika przeciętna, przeglądy co 10 tys? w tym 8l oleju, troszkę mały
    bagażnik c.a.450l

    może ktoś z Was się zetknął w tym autem w realu i chciałby podzielić się
    wrażeniami.

    Auto ma być wykorzystywane w rodzinie wyłącznie jako auto rekreacyjne
    (weekendy, sporadycznie w tygodniu jak inne auta będą zajęte). Chcę kupić
    SUV lub VAN do 50 000zł, więc może jakieś inne propozycje. Mam teraz duze
    kombi ale nie chcialbym zmieniać na ktoreś z kolei kombi (wprawdzie dla
    rodziny to najlepsze rozwiązanie), trochę chcę sobie urozmaicić pomimo
    ewentualnych wad i aspektów czysto ekonomicznych.

    4823 (20100201) __________