  • Data: 2010-10-29 11:31:58
    Temat: Kawasaki ER6-N silnik mocno sie grzeje
    Od: Sailor <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Od dwoch dni pomykam prawie nowym (8,5 tys. km) Kawasaki ER6-N.
    Zastanawia mnie jedna rzecz. Bardzo mocno sie nagrzewa. Dzwonilem do 3
    serwisow i w kazym otrzymalem _inna_ odpowiedz (to normalne/tak moze byc
    ale przy okazji nalezy sprawdzic/to nienormalne).

    Jak widac na dworze 5-8 stopni. Po przejechaniu kilku km z niewielka
    predkoscia obrotowa silnika 4-5 tys obr/min i okolo 40-90 km/h na
    postoju przy swiatlach wlacza mi sie wiatrak od chlodnicy. W trakcie
    jazdy chyba nie dziala (nie slysze go). Caly korpus silnika jest b. goracy.

    Sprawdzilem olej i poziom plynu chlodzacego. Termostat sie otwiera bo
    chlodnica jest b. goraca. Wszystkie rury z chlodziwem sa cieple i maja
    podobna temperature. Wskaznik FI nie pokazuje bledow w komputerze.

    Tak chyba nie powinno byc? Mojego starego Fazera musialem pilowac by nie
    tracil temperatury jak bylo zimno na dworze. Wiatrak mi sie wlaczal
    dopiero przy 30 stopniach na dworze i to sporadycznie.

    Moze ktos uzytkuje ER6-N i sie wypowie czy to normalne zachowanie, czy
    silnik sie nie przegrzeje i czy latem nie bedzie problemow?

    Sailor