  • 1. Data: 2010-11-16 19:41:17
    Temat: Katowice - Warszawa (Miedzeszyn)
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Witam

    W czwartek muszę popołuniu (wyjazd około 17-18) wyjechać z Katowic do
    Warszawy(Miedzeszyn ul. Przewodowa) godzina przybycia nie gra roli więc nie
    muszę się spieszyć.

    Google map proponuje jechać DK 8, później DK2 i dalej do Miedzeszyna.
    Patrząc na mapę jeszcze widzę możliwość za Nadarzynem przez Piaseczo,
    później przez most Siekierkowski i Wałem Miedzeszyńskim.

    Są jakieś za i przeciw danej trasie, typu: remonty, zwężki, korki (chyba o
    tej porze ich nie ma) ?
    Ewentualnie jakieś inne rozsądne prpopozycje.

    P.S. Czy jest jeszcze jakiś most nad Wisłą między Siekierkowskim a tym w
    Górze Kalwarii ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 2. Data: 2010-11-16 20:05:21
    Temat: Re: Katowice - Warszawa (Miedzeszyn)
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-11-16 19:41, huri_khan pisze:
> [...]

    > Patrząc na mapę jeszcze widzę możliwość za Nadarzynem przez Piaseczo,
    > później przez most Siekierkowski i Wałem Miedzeszyńskim.

    Jak będziesz w Wawie koło 20-22 to już nie ma się czym specjalnie
    przejmować. Wygodniej będzie pojechać prosto przez Janki,
    a potem sobie skręcić w prawo na Służewiec, tak jak prowadzi DK7
    na mapie. Trasa lekka i przyjemna. Dodatkowo zrobisz sobie przejazd
    koło Lotniska i nowego biurowego Służewca.

    > Są jakieś za i przeciw danej trasie, typu: remonty, zwężki, korki (chyba o
    > tej porze ich nie ma) ?
    > Ewentualnie jakieś inne rozsądne prpopozycje.

    Ogólnie na DK8 masz teraz sporo zwężeń i przebudowę jakiś wiaduktów.
    Potem już jest spokojnie.

    > P.S. Czy jest jeszcze jakiś most nad Wisłą między Siekierkowskim a tym w
    > Górze Kalwarii ?

    Nie.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 3. Data: 2010-11-16 20:12:58
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2010 19:41:17 +0100, huri_khan <s...@s...pl> wrote:

    >Google map proponuje jechać DK 8, później DK2 i dalej do Miedzeszyna.
    >Patrząc na mapę jeszcze widzę możliwość za Nadarzynem przez Piaseczo,
    >później przez most Siekierkowski i Wałem Miedzeszyńskim.

    IMHO o tej porze to możesz jechać przez Piaseczno i Most
    Siekierkowski. Jak będziesz na wysokości muru Wyścigów Konnych (taki
    pomalowany graffiti, to pomachaj na prawo, ja tam mieszkam :))

    >Są jakieś za i przeciw danej trasie, typu: remonty, zwężki, korki (chyba o
    >tej porze ich nie ma) ?
    >Ewentualnie jakieś inne rozsądne prpopozycje.

    Na gierkówce jest kilka zwężek, ale z reguły wszystko idzie na
    bieżąco, zwłaszcza w stronę Warszawy i o tej porze.

    >P.S. Czy jest jeszcze jakiś most nad Wisłą między Siekierkowskim a tym w
    >Górze Kalwarii ?

    Nie ma. Może kiedyś będzie most w ciągu autostrady/ekspresówki A/S2.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2010-11-16 20:15:07
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2010 20:05:21 +0100, Rychu <r...@a...pl>
    wrote:

    >Jak będziesz w Wawie koło 20-22 to już nie ma się czym specjalnie
    >przejmować. Wygodniej będzie pojechać prosto przez Janki,

    O 20-21 wlot do Warszawy przez Raszyn potrafi być jeszcze nieźle
    zakorkowany.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2010-11-22 05:51:10
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 20:05:21 +0100, Rychu napisał(a):

> [...]
    > na mapie. Trasa lekka i przyjemna. Dodatkowo zrobisz sobie przejazd
    > koło Lotniska i nowego biurowego Służewca.

    Tak też jechałem, nie było żadnych korków do Warszawy dojechałem około 22-23

    Dzięki za podpowiedź.