  • 1. Data: 2010-05-12 14:41:12
    Temat: Katowice-Łódź, uwagi
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Witam,

    jak będzie jutro (13.05.2010) wyglądała trasa Katowice - Łodź w przedziale
    czasowym 10:00 - 15:00?
    Wiecie może o jakiś już istniejących lub planowanych utrudnieniach, które
    znacznie przedłużą przejazd?

    --
    andreas

  • 2. Data: 2010-05-12 14:59:28
    Temat: Re: Katowice-Łódź, uwagi
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "andreas" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > jak będzie jutro (13.05.2010) wyglądała trasa Katowice - Łodź w przedziale
    > czasowym 10:00 - 15:00?

    będzie jak papier toaletowy: długa szara i do dupy ;)
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2010-05-12 15:26:25
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Jackare pisze:
    > będzie jak papier toaletowy: długa szara i do dupy ;)

    nie jest źle, ostatnio co jakiś czas do częstochowy pomykam i w podanych
    godzinach nie jest źle. Aczkolwiek nie tak jak na niemieckiej
    autostradzie ;d

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-05-12 19:51:31
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "andreas" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > jak będzie jutro (13.05.2010) wyglądała trasa Katowice - Łodź w przedziale
    > czasowym 10:00 - 15:00?

    jak dotrzesz, i bedziesz mial mozliwosc, to daj znac... jesli wyzdrowieje,
    chce jechac do lodzi w piatek okolo 17....;)
    z gliwic. gdyby ktos poradzil ewentualnie na co uwazac, bede zobowiazany -
    ostatni raz ta trasa jechalem chyba 2 lata temu.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 5. Data: 2010-05-12 20:28:19
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-05-12 14:41, andreas pisze:
> [...]
    > przedziale czasowym 10:00 - 15:00?
    > Wiecie może o jakiś już istniejących lub planowanych utrudnieniach,

    No ale w czym problem? Musisz jechać to jedz. Droga w zasadzie jedna.

    W ogóle nie wiem skąd tradycja dopytywania się o drogę na tak krótkich
    trasach. Rozumiem jak ktoś jedzie na drugi koniec Polski czy Europy.

  • 6. Data: 2010-05-12 21:55:25
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > nie jest źle, ostatnio co jakiś czas do częstochowy pomykam i w podanych
    > godzinach nie jest źle. Aczkolwiek nie tak jak na niemieckiej autostradzie
    > ;d

    w ubiegłym tygodniu czy jakoś tak jechałem z Bytomia do The Boat i jako że
    byłem nieco w niedoczasie to grzałem całą drogę że aż mi wstyd. Normalnie
    wstyd. Z dresu wbijałem się w garniak stojąc w niewielkim korku na światłach
    za CZMP - tam było jakieś łatanie dziur, spodnie i buty zmieniałem na
    parkingu przed umówionym spotkaniem. Przed drzwiami na spotkanie byłem 2
    minuty przed czasem. Całą drogę kalkulaowałem czas dotarcia na miejsce
    podawany przez GPS, w samym centrum też mnie GPS prowadził i tym razem
    zaufałem mu na ślepo choć zawsze w odwodzie mam plan docelowego miasta. Tym
    razem nie miałem go bo nie dość że zbyt późno wyjechałem to jeszcze przed
    wyjazdem zachciało mi się auto umyć i nie bylo czasu na hocki-klocki.
    W ramach relaksu i odkupienia grzechów całą drogę powrotną wracałem sobie
    spokojniutko nie przekraczając setki i kontemplując mijane krajobrazy i
    okoliczności przyrody i popijając herbatkę z cytryną z zabranego z domu
    termosika....
    --
    Jackare

  • 7. Data: 2010-05-12 21:57:08
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-12, CUT <C...@C...pl> wrote:

    > W ogóle nie wiem skąd tradycja dopytywania się o drogę na tak krótkich
    > trasach. Rozumiem jak ktoś jedzie na drugi koniec Polski czy Europy.

    Bo czasem na takiej "krótkiej" trasie nadkładając 10-30km można dojechać
    dwie godziny szybciej...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 8. Data: 2010-05-12 22:22:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 May 2010 20:28:19 +0200, CUT wrote:
    >W ogóle nie wiem skąd tradycja dopytywania się o drogę na tak krótkich
    >trasach. Rozumiem jak ktoś jedzie na drugi koniec Polski czy Europy.

    Mozna sie dowiedziec o remontach, albo o ulubionym miejscu poboru
    oplat.

    Albo taka scenka - trasa doskonale znana, ale zablokowala ja
    ciezarowka. Kolega ma zwyczaj zawsze instalowac nawigacje, wiec objazd
    znalazl w pare sekund ..

    J.

  • 9. Data: 2010-05-13 06:05:40
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "CUT" <C...@C...pl> napisał w wiadomości

    > No ale w czym problem? Musisz jechać to jedz. Droga w zasadzie jedna.
    >
    > W ogóle nie wiem skąd tradycja dopytywania się o drogę na tak krótkich
    > trasach.

    Na przykład z powodu konieczności przybycia na ważną określona godzinę i braku
    możliwości wyjechania tak wczesnego, aby nic nie mogło przeszkodzić.
    Na dalszej trasie praktykuję wyjazd dzień wcześniej i załatwianie spraw po
    noclegu, prysznicu i śniadaniu, aby na spotkaniu decydującym o sporej (dla mnie)
    kasie nie wyglądać i pachnieć jak lump, który właśnie wstał z dworcowej ławki, i
    dla którego każdy rzucony ochłap to będzie dar losu.

    --
    andreas

  • 10. Data: 2010-05-15 15:52:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 12 May 2010 21:57:08 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Bo czasem na takiej "krótkiej" trasie nadkładając 10-30km można dojechać
    > dwie godziny szybciej...

    Kraków - Toruń po powiatówkach. Średnia - 80km/h. Spokój, zero gwałtownych
    manewrów, ani jednego palanta pchajacego soię na trzeciego, mrugaczy
    światłowych i innych zjawisk :D

    --