  • Data: 2011-06-21 19:21:36
    Temat: Kaski firmy LS2
    Od: wilqu5 <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    pytanie mam odnośnie kasków tejże firmy, jak z ich solidnością i
    ogólnie jakie opinie. Konkretnie interesuje mnie model LS2 Ride
    Titanium. http://moto.allegro.pl/kask-ls2-ride-gloss-titanium-
    szczekowy-szczeka-l-i1669472812.html

    Jeżeli ktoś taki ma albo miał to bardzo proszę o jakieś opinie bo
    chciałbym takowy zakupić a że będzie to kupowanie przeze mnie
    pierwszego pożądniejszego kasku to chciałbym conieco na ten temat
    wiedzieć.

    pozdrawiam
    Tomek