  • 31. Data: 2009-05-13 20:09:25
    Temat: Re: Kaski NAXA - jak oceniacie
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Zapek pisze:
    > Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał

    > Ja kupilem xr 250 i tez jestem zadowolony :-D

    Opowiedzcoswiency nt zaworow i tloka :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 32. Data: 2009-05-13 20:12:55
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Norbi pisze:

    > Fakt - przesadzilem
    >
    > Wielkakupa za 1350 zl
    > http://www.allegro.pl/item614399695_marushin_999_rs_
    kouseido.html

    Znaczy który to jest??

    http://dft-1-sharp.eduserv.org.uk/search/results/?so
    rt=manufacturer&dir=asc&manufacturer=28&model=0&type
    =0&rating=0&size=0&price=0&x=45&y=6
    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 33. Data: 2009-05-13 20:13:31
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Opowiedzcoswiency nt zaworow i tloka :)
    Nie chce misie.Ide spac :-D

    --
    Pozdrawiam.
    Zapek

    P.S. I to i to mam nowe :-D !!!
    I nierzont i takie tam inne.

  • 34. Data: 2009-05-14 05:50:00
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    Użytkownik "Don Pedro"

    ***To samo, co Nitro, Marushin i 90% części
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Volkswagena Passata. Tanie, ma
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    certyfikaty, trwałością nie odbiega od typowych AGV
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    czy Cabergów.
    ~~~~~~~~~~

    To ja napisalem???

    *** Zauważ, że nie napisałem, że Marushin jest tani ;)

    Wrzuciles do jednego wora wiec tak to zrozumialem...

    *** Rany, a co to za ziemia była? :)

    Normalna - miejska ziemia...

    ***Fakt, AGV robi masę tanich kasków, a mimo to Rossi jeździ w AGV ;)

    A koncern TATA robi Nano i X-Type.

    T.

    P.S. Kiedy sie na jakies latanie zmowimy???

  • 35. Data: 2009-05-14 05:56:07
    Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>

    Don Pedro pisze:

    > To samo, co Nitro,
    nie wiem
    > Marushin
    na pewno nie to samo, miedzy naxa a marushinem jest przepasc na korzysc
    marushina.

    > i 90% części Volkswagena Passata.
    tez Cie zmartwie ale 90% czesci grupy VAG to Wlochy/Portugalia/Turcja a
    nie Chiny.

    > Tanie, ma
    > certyfikaty, trwałością nie odbiega od typowych AGV czy Cabergów.
    > Przyzwoite wnętrze, wyczesane wzory malowania niedostępne u 'normalnych'
    > producentów. IMVHO ciekawa alternatywa dla oszczędnych.
    To sa _tanie_ kaski a nie _dobre_ kaski.
    Ale masz racje, ciekawa alternatywa dla oszczednych, oszczedzajacych na
    wlasnym bezpieczenstwie :>

    --
    pozdr
    Rogal

  • 36. Data: 2009-05-14 07:02:26
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > Użytkownik "Don Pedro"
    >
    > ***To samo, co Nitro, Marushin i 90% części
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    > Volkswagena Passata. Tanie, ma
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    > certyfikaty, trwałością nie odbiega od typowych AGV
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    > czy Cabergów.
    > ~~~~~~~~~~
    >
    > To ja napisalem???

    Eee, no dopsz, nieprecyzyjnie się wyraziłem. Miało być, że Naxa jest
    tania i certyfikaty ma.

    > ***Fakt, AGV robi masę tanich kasków, a mimo to Rossi jeździ w AGV ;)
    >
    > A koncern TATA robi Nano i X-Type.
    >
    > T.
    >
    > P.S. Kiedy sie na jakies latanie zmowimy???

    A ja, psze pana, bardzo chętnie kiedybądź. Tyle, że dzisiaj na chwil
    kilka do Magica moto wstawiam.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 37. Data: 2009-05-14 07:13:29
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"Don Pedro"
    A ja, psze pana, bardzo chętnie kiedybądź. Tyle, że dzisiaj na chwil kilka
    do Magica moto wstawiam.

    Komorkofon szanowna kolega moj posiada wiec jak juz Magicowy kurz bedzie do
    zdmuchniecia to uprzejmnie bardzo polecam sie...

    T.

  • 38. Data: 2009-05-14 07:28:08
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
> [...]
    >
    > Komorkofon szanowna kolega moj posiada wiec jak juz Magicowy kurz bedzie do
    > zdmuchniecia to uprzejmnie bardzo polecam sie...

    Tajest! Odezwę się po południu, jak wspomniany Magic zdeklaruje, kiedy
    będę miał zabawkę z powrotem w rękach :)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 39. Data: 2009-05-14 13:38:53
    Od: j...@g...com

    On 12 Maj, 21:09, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    wrote:
    > Hue, hue... :)

    paaanie, tego kwiatu jest pol swiatu ;)

    > Przesadzasz Dzosz. :) Nie mow mi, ze zrezygnowalbys z jazdy motocyklem,
    > gdyby nie stac cie bylo na kask warty od tysiaca wzwyz?

    nie. poszukalbym jakiejs akceptowalnej oferty w dobrej wyprzedazowej
    cenie; np. w ub roku nabylem w krakowskim salonie, kask (akurat na
    skutra potrzebowalem) w cenie mniejszej niz polowe standardowej
    polkowej wartosci i na dokladke taniej, niz tzw. prywatny import na
    allegro. dalo sie bez siegania po naxe (BTW byl jeszcze tanszy niz ten
    badziew). wiec moze bez demagogii: pomiedzy naxa i 1000zeta jest
    jeszcze calkiem sporo mozliwosci

    > pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

    a moze kiedys znowu..? ;)
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 40. Data: 2009-05-16 06:48:17
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    j...@g...com napisał(a):

> [...]
    > allegro. dalo sie bez siegania po naxe (BTW byl jeszcze tanszy niz ten
    > badziew). wiec moze bez demagogii: pomiedzy naxa i 1000zeta jest

    No toc zupelnie podobna decyzje podjalem na ostatnim bajzlu. Obejrzalem
    polecana NAXE i... poszedlem szukac dalej. Ale _dokladnie_ w tym samym
    budzecie.

    > a moze kiedys znowu..? ;)

    Myslisz, ze Markowski bedzie chcial zrobic powtorke? :) No i, czy po
    doswiadczeniach z powrotu, bedziesz chcial jeszcze wsiasc ze mna do
    _mojego_ samochodu na takiej trasie? ;)