  • 21. Data: 2009-05-12 19:09:39
    Temat: Re: Kaski NAXA - jak oceniacie
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    j...@g...com napisał(a):

    > mniej wiecej taka sama mam opinie ;>

    Hue, hue... :)

    > powtorze: mialem to-to w rekach, razem z identycznymi wyrobami chrl o
    > odmiennych naklejkach, i za nic w swiecie nie odwazylbym sie w tym
    > jezdzic

    Przesadzasz Dzosz. :) Nie mow mi, ze zrezygnowalbys z jazdy motocyklem,
    gdyby nie stac cie bylo na kask warty od tysiaca wzwyz?
    Wracajac do NAXA - jak juz pisalem, macalem toto i pod wzgledem
    bezpieczenstwa nie widzialem nic podejrzanego. Za to byly ciezkie i
    kiepsko dzialaly (nacisk oczywiscie polozylem na klapenhelmy, a w tych
    jest sporo elementow mechanicznych, ktore moga dzialac zachwycajaco,
    dobrze, poprawnie albo zle).
    W rezultacie wybrany zostal przeceniony szczekowiec Streetfightera
    (tania marka wujka Louisa) w cenie ~200PLN. Wszystko bylo
    lepsze/dzialalo lepiej niz w NAXA (~270PLN), ktory mial tylko jedna
    przewage - blende p-sloneczna.

  • 22. Data: 2009-05-12 19:11:53
    Od: g...@g...com

    Witam,
    Kupilem otwarty kask rok temu, w pospiechu, kiedy jechalem kupic moto,
    a u mnie na wsi nie bylo wtedy nic lepszego w rozmiarze XL.
    Kask tani, wygodny i nic sie nie psuje w nim. Zapiecie troche opiera
    sie przy odpinaniu. Szyba paruje, ale nie jest to problemem, bo w
    korku jednym machnieciem lapki podnosze szybke. Dla mnie najwieksza
    wada kasku jest to, ze plastik szyby skreca plaszczyzne polaryzacji, w
    zwiazku z tym moje ulubione okulary polaryzacyjne przestaja
    polaryzowac. Gdyby nie to, wcale nie myslalbym o zmianie kasku (z
    drugiej strony, wozenie sie rututnia raczej nie stawia poprzeczki
    wysoko dla kasku).
    Pozdrawiam,
    Grzegorz,
    vs 1.4

  • 23. Data: 2009-05-12 21:41:20
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Spider A.J. pisze:
    > "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote

    > Chinszczyzna, ale przynajmniej wyglada
    > na dosc dobrze wykonana. Co do samej skorupy

    To samo, co Nitro, Marushin i 90% części Volkswagena Passata. Tanie, ma
    certyfikaty, trwałością nie odbiega od typowych AGV czy Cabergów.
    Przyzwoite wnętrze, wyczesane wzory malowania niedostępne u 'normalnych'
    producentów. IMVHO ciekawa alternatywa dla oszczędnych.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 24. Data: 2009-05-13 06:37:53
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka
    "Don Pedro"

[...]

    No to pojechales :) Marushin tani??? ~ 700 min za najtansze integrale...
    Nitro to rzeczywiscie nizsza polka - "karbonowe" rekawice spadly mi z
    motocykla na ziemie i karbon sie polamal :))))
    a i AGV robi mase kaskow za circa 250 peelenow...
    Co do Naxa to nie wiem.

  • 25. Data: 2009-05-13 18:32:54
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
> [...]
    > producentów. IMVHO ciekawa alternatywa dla oszczędnych.
    >
    > No to pojechales :) Marushin tani??? ~ 700 min za najtansze integrale...

    Zauważ, że nie napisałem, że Marushin jest tani ;)

    > Nitro to rzeczywiscie nizsza polka - "karbonowe" rekawice spadly mi z
    > motocykla na ziemie i karbon sie polamal :))))

    Rany, a co to za ziemia była? :)

    > a i AGV robi mase kaskow za circa 250 peelenow...

    Fakt, AGV robi masę tanich kasków, a mimo to Rossi jeździ w AGV ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 26. Data: 2009-05-13 19:35:43
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Don Pedro pisze:

> [...]
    > Przyzwoite wnętrze, wyczesane wzory malowania niedostępne u 'normalnych'
    > producentów. IMVHO ciekawa alternatywa dla oszczędnych.

    Z Marushinem to trochę przesadziłeś. Żadna inna marka nie ma tylu
    gwiazdek pośród swoich modeli w Sharku co Marushin. Inna sprawa,
    że ta nazwa... :/

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 27. Data: 2009-05-13 19:45:18
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Jacek Różański pisze:

    > Z Marushinem to trochę przesadziłeś. Żadna inna marka nie ma tylu
    > gwiazdek pośród swoich modeli w Sharku co Marushin. Inna sprawa, że ta
    > nazwa... :/

    Niestety - kumpel chcial kupic Marushina 999 - zamowil przez neta.
    Po przyjechaniu kuriera zalamka - tak zle zrobionego kasku
    to ze swieca szukac - zadne uszczelki nie pasowaly - wloty pow tez zle
    poobsadzane itd...

    Ogolnie superwielkakupa za ok 1200 zl

    Kupil XR-1000 i na razie zadowolony :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 28. Data: 2009-05-13 19:54:39
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Norbi pisze:

> [...]
    > Po przyjechaniu kuriera zalamka - tak zle zrobionego kasku
    > to ze swieca szukac - zadne uszczelki nie pasowaly - wloty pow tez zle

    Nie ma takiego typu :)

  • 29. Data: 2009-05-13 20:03:43
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Jacek Różański pisze:

    > Nie ma takiego typu :)

    Fakt - przesadzilem

    Wielkakupa za 1350 zl
    http://www.allegro.pl/item614399695_marushin_999_rs_
    kouseido.html

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 30. Data: 2009-05-13 20:06:21
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał

    > Kupil XR-1000 i na razie zadowolony :)

    Ja kupilem xr 250 i tez jestem zadowolony :-D

    --
    Pozdro.
    Zapek