  • 1. Data: 2012-02-25 17:45:57
    Temat: Kask we Wrocławiu
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Czy możecie polecić jakiś sklep we Wrocławiu z dużym wyborem i przyzwoitymi
    cenami? Coś tam wygooglałem, ale googiel nie mówi, kto ma dużą ofertę i nie
    zdziera, dlatego pomóżcie proszę.

    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2012-02-25 20:16:19
    Temat: Re: Kask we Wrocławiu
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Yogi(n) pisze:
    ...>8
    > Czy możecie polecić jakiś sklep we Wrocławiu z dużym wyborem i
    > przyzwoitymi cenami?

    A moze jutrzejszy motoBajzel rozwiaze twoj problem? :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    B12

  • 3. Data: 2012-02-25 20:19:10
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:jibfid$dpq$1@news.icm.edu.pl...
    > Yogi(n) pisze:
    > ...>8
    > A moze jutrzejszy motoBajzel rozwiaze twoj problem? :)
> [...]

    O, to Ty żyjesz jeszcze? Wiatry regularnie odchodzą?

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2012-02-26 13:38:53
    Od: janku <j...@g...pl>

    > Czy możecie polecić jakiś sklep we Wrocławiu z dużym wyborem

    może moto-akcesoria (Karkonoska 59B) ?
    albo motozona (Ślężna 78) ? piszą, że są odziałem olek moto,
    więc może też jakiś wybór garnków mają na stanie

    --
    pozdr
    janku

  • 5. Data: 2012-02-26 14:24:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/25/2012 06:45 PM, Yogi(n) wrote:
    > Czy możecie polecić jakiś sklep we Wrocławiu z dużym wyborem i
    > przyzwoitymi cenami? Coś tam wygooglałem, ale googiel nie mówi, kto ma
    > dużą ofertę i nie zdziera, dlatego pomóżcie proszę.

    U nas we Warszawie to na bankomatach kaski rosną ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-02-27 08:09:03
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Yogi(n)" <Y...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyzwoitymi cenami? Coś tam wygooglałem, ale googiel nie mówi, kto ma
    > dużą ofertę i nie zdziera, dlatego pomóżcie proszę.

    i jeszcze motofaza i modeka
    pzdr
    Piotr

  • 7. Data: 2012-02-27 12:31:26
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 25 - 02 - 2012 (sobota) o godzinie 18:45, Yogi(n) napisał(a):

    > Czy możecie polecić jakiś sklep we Wrocławiu z dużym wyborem i przyzwoitymi
    > cenami?

    Tak jak napisał janku - największy wybór jest teraz chyba w Moto
    akcesoriach na Karkonoskiej:
    http://www.moto-akcesoria.pl/
    Na ich stronie możesz sprawdzić ceny i dostępność towaru w sklepie.

    Jeżeli chodzi o Olek Motocykle, to nie wiem jak teraz wygladają. Kiedy
    mieli jeszcze starą siedzibę na ul. Michalczyka, to wybór kasków był tam
    raczej niewielki. Ostatnio przenieśli się na Ślężną, podobno mają tam
    większy i lepiej zaopatrzony sklep, ale jeszcze tam nie byłem więc trudno
    mi coś więcej powiedzieć.

    Z małych sklepów na pewno warte polecenia są te dwa:
    Motofaza na Mościckiego:
    http://www.motofaza.com/

    i Motorbiker na Łokietka:
    http://www.motorbiker.pl/

    Ofertę i ceny możesz sprawdzić na stronach, kaski poprzymierzać w sklepie.
    Pamietaj jednak, że są to małe sklepy, więc niestety zawsze może się
    okazać, że mają np. tylko 1 lub 2 rozmiary danego modelu.

    Jeżeli chodzi o Modekę, to mają naprawdę spory wybór ubrań i pod tym kątem
    są warci polecenia, nie pamiętam jednak żeby mieli jakiś szczególny wybór
    kasków.

    Warto też pamiętać o salonie Kawasaki na Szczecińskiej - wybór nie jest
    oszałamiający, ale coś można znaleźć. Ich autem jest lokalizacja - są rzut
    beretem od zjazdu z obwodnicy przy stadionie, więc z której strony byś nie
    jechał do Wrocławia, to masz ich "po drodze" (Oczywiście pod warunkiem, że
    nie jedziesz od strony Warszawy ;-)

    Na koniec jeszcze Motorland (Yamaha) na Żegiestowskiej. Normalnie bym o
    nich nie wspominał, bo chociaż mają spory wybór kasków, to ceny są u nich
    raczej z wyższej półki, jednak doczytałem gdzieś, że od pierwszego marca
    otwierają u nich salon Motorismo - ma być dużo większa oferta, super
    promocje przez pierwszy tydzień i w ogóle raj na ziemi ;-) Ile z tego
    będzie prawdą to się okaże, może jednak warto się będzie do nich wybrać pod
    koniec tygodnia.

    Z większych sklepów jest jeszcze Intermotors w Długołęce, ale IMHO jedyne
    co można z nimi zrobić, to omijać ich szerokim łukiem...

    --
    Yorick
    LS 650

  • 8. Data: 2012-02-27 14:20:02
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "Sir Piernik" napisał w wiadomości grup

    Yogi(n) pisze:
    ...>8

    >A moze jutrzejszy motoBajzel rozwiaze twoj problem? :)

    Niestety nie, ale dzięki, we Wrocławiu będę dziś wieczorem do środy koło
    południa.

    --
    Yogi(n)

  • 9. Data: 2012-02-27 14:44:39
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "janku" napisał w wiadomości grup

    >może moto-akcesoria (Karkonoska 59B) ?
    >albo motozona (Ślężna 78) ? piszą, że są odziałem olek moto,
    >więc może też jakiś wybór garnków mają na stanie

    OK, dzięki, sprawdzę oba, bo właśnie w tych okolicach będę.

    --
    Yogi(n)

  • 10. Data: 2012-02-27 17:06:10
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Yorick pisze:
    [.. rzetelna informacja..]

    Dorzucil bym jeszcze DUGME na Zwycieskiej.
    Ale to raczej motocyklem bo Zwycieska zawsze koszmarnie zakorkowana :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik