  • 21. Data: 2012-06-09 14:48:29
    Temat: Re: Karta pamięci...
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    news:jquu39.dlk.0@poczta.onet.pl...
    > Nie jest to wydumany problem - to prawdziwy problem, prawdziwego
    > kolegi który naprawdę nie jest "iosowcem" bo nigdy nie miał iPhone.

    wiec popelnil blad juz w zalozeniach, skoro chce zeby byle jak,
    ale jednak dzialalo bez nawet minimalnego wkladu wlasnego to
    niech bierze iphona a nie telefon z androidem

  • 22. Data: 2012-06-09 14:50:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    > [...]
    >
    > najwyrazniej jednak sie mylisz gdyby traktowal go jak narzedzie pracy
    > czy kontaktu z ludzmi to zadbalby o konfiguracje, naprawde nie rozumiem
    > dlaczego usilujesz twierdzic ze programiscie sprawia trudnosc
    > odpowiednie zaptaszkowanie pola "trzymaj zdjecia/emaile/sciagniete
    > pliki itd. itp. na pamieci zewnetrznej"

    Tak twierdzę bo taka jest rzeczywistość! Stwarza mu to trudność!
    Napisz mi gdzie to pole trzeba zaptaszkować to mu pomogę.

    > gdyby kupil samochod, lal tylko paliwo i jezdzil to tez forsowalbys
    > teorie ze plyn chlodniczy, olej, plyn do spryskiwaczy, filtry,
    > sa dla mieczakow bo samochody elektryczne ich nie uzywaja?

    Nie udało Ci się chyba to porównanie...

  • 23. Data: 2012-06-09 16:00:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    >
    > wiec popelnil blad juz w zalozeniach, skoro chce zeby byle jak,
    > ale jednak dzialalo bez nawet minimalnego wkladu wlasnego to
    > niech bierze iphona a nie telefon z androidem

    Gdzie to pole trzeba zaptaszkować? - pomogę mu :-)

  • 24. Data: 2012-06-09 16:57:06
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-06-09 16:00, Pszemol pisze:
    > "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message

    > Gdzie to pole trzeba zaptaszkować? - pomogę mu :-)

    najczesciej w ustawieniach programu, ktory zapchal pamiec

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 25. Data: 2012-06-09 17:06:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:jqvo7v$cac$2@inews.gazeta.pl...

    > najczesciej w ustawieniach programu, ktory zapchal pamiec

    Każdego z osobna?? :-)
    A jak w domyślnym programie do maila w Androidzie to ustawić?

  • 26. Data: 2012-06-09 18:05:06
    Od: akulowatosc <a...@g...com>

    Odnoszę wrażenie, że nie masz nic do powiedzenia poza "EJ PATRZCIE MAM
    AJFONA JEST TAKI FAJNY A ANDROID TAKI DO DUPY ZE OMGOMGOMG BIEDAKI NIE
    STAC WAS NA AJFONA LOL"

  • 27. Data: 2012-06-09 19:25:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "akulowatosc" <a...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...
    > Odnoszę wrażenie, że nie masz nic do powiedzenia poza ""

    A ja odnoszę wrażenie, że Ty nie masz nic do powiedzenia.

  • 28. Data: 2012-06-09 21:26:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Jun 2012 06:27:44 -0500, Pszemol napisał(a):

    > No ale ja wiem co się stanie, po co filozofować?

    A jakie najdluzsze maile odbierales ?

    Moze jednak maly test ? :-P

    907.html
    > No ale co Ty mi tu pokazujesz:
    > "Because a memory leak is a problem with an app, not the iPhone"
    > Pisz na temat.

    Na temat: system jest do d*, skoro nie ma nad tym kontroli :-)

    > Ten kolega co to mu w Androidzie miejsca zabrakło, wyobraź sobie
    > jest inżynierem elektronikiem i programistą z Anglii... Więc mowa
    > o "ustroju" jest niepotrzebna. On karty nie wyciąga, on chce jej
    > użyć do rozszerzenia pamięci wewnętrznej telefonu, aby właśnie
    > zmieścić więcej filmów i załączników do maila i aby telefon mu
    > nie przestał działać jak ktoś mu wyśle kilka fotek antycznego auta :-)

    No i co - nie umie, zapomnial to zrobic ?

    Bo takiego systemu ze podlaczam dysk i nic wiecej robic nie trzeba, to ja
    nie znam. Nie wykluczam ze nawet jest ... ale znac bym nie chcial :-)

    J,.

  • 29. Data: 2012-06-09 21:43:15
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-06-08 19:00, neoniusz pisze:

    > Tylko sam uzywa? Zatrzymales sie kilka lat wstecz? Popatrz sobie na nowe
    > HTC.
    >
    > "HTC joins Motorola, Apple and Nokia, who already offer micro SIM
    > handsets. "
    >
    > "HTC is the latest smartphone manufacturer to start using micro SIM for
    > its phones, the company has confirmed.
    >
    > The format - first used by Apple with the iPad in 2010 - will feature on
    > the company's new HTC One X and HTC One S smartphones, announced at
    > Mobile World Congress in Barcelona on Sunday night."

    10 modeli kontra reszta świata ... hahaha

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 30. Data: 2012-06-09 21:43:46
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-06-08 19:18, Pszemol pisze:
    > "Chris" <s...@s...net> wrote in message

    > Nie wiem z pod jakiego kamienia wylazłeś ale pewnie spałeś tam parę lat.
    > Większość nowoczesnych smartfonów ma taką właśnie kartę bo oszczędza
    > to miejsca w ciasnej obudowie.

    Pokaż tą większość bo ja jakoś tego nie widzę ...

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.