  • 21. Data: 2010-03-31 11:41:54
    Temat: Re: Karta graficzna z pasywnym chłodzeniem
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Wiesław pisze:

    > Czy Ty chcesz się wyszaleć? Jeżeli zatrzymałeś się na ATI Rage 8 MB,
    > to pewnie nie wiesz co to jest Aero Glass?

    Ja czytam któryś już z kolei post Remka i zaczynam odnosić takie
    przedziwne wrażenie, że może chciałby być postrzegany jako internetowy
    pasterz wśród nieświadomych owiec... ;) :)

    Remku - ludzie nie są wcale takimi baranami jak Ci sie wydaje. :)

    Pzdr, OMSON

  • 22. Data: 2010-03-31 12:42:42
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "BartekK" napisał:

    > Ati rage w viscie/7 z aero? Nie, ze względu na brak obsługi overlay, dx,
    > akceleracji sprzętowych. Spróbuj na tym odpalić firefoxa (choćby nawet w
    > gołym XP z interfejsem standard jak z 98) i obejrzeć coś HD z youtube albo
    > większą stronkę po-scroolować góra-dół - skacze jakby było otwierane na
    > 486.
    > Miałem nieprzyjemność pracy na karcie VGA PCI 4MB (S3) z win7 przez
    > chwilę, czekając na docelową kartę, i wiem coś o ergonomii tego
    > rozwiązania :/

    Wszystko sie zgadza i mozna dodac jeszcze wiele rzeczy np. wymagajace gry
    itp. Tylko co to ma wspólnego z zastosowaniem do
    prac biurowo - internetowych?

    Remek

  • 23. Data: 2010-03-31 12:53:00
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "OMSON" napisał:

    > Ja czytam któryś już z kolei post Remka i zaczynam odnosić takie
    > przedziwne wrażenie, że może chciałby być postrzegany jako internetowy
    > pasterz wśród nieświadomych owiec... ;) :)

    Tak odbierasz próbę konkretu? Spojrzyj na to dokładniej. Autor pisze, że
    karta ma służyć do okreslonych celów. Może je źle sformułował? Może moje
    prowokacje spowodują uścislenie i urealnienie kryteriów?

    > Remku - ludzie nie są wcale takimi baranami jak Ci sie wydaje. :)

    Czasami tak mi się wydaje rzeczywiście. Jest to moja subiektywna ocena
    społeczństwa, które głosuje na kandydata do urzędu prezydenckiego
    reprezentującego zero intelektu i zero morale. I w wielu okolicznosciach
    niestety to się potwierdza. Nie oznacza to wcale wrzucania wszystkich do
    jednego wora. Poczytaj grupę o Windows98, czy WIndows XP, na której
    wypowiadają sie bardzo konkretni i kulturalni fachowcy. Pokaż mi choć jeden
    mój post, który by był niewłaściwy w stosunku do nich. Jak Kuba Bogu tak Bóg
    Kubie.

    Moja teza (prawdziwa), że do prac biurowych wystarcza karta 8 MB wywołuje
    lawinę uszczypliwych, debilnych uwag zamiast rzeczowej dyskusji.

    Remek

  • 24. Data: 2010-03-31 14:31:07
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Remek pisze:

    > Moja teza (prawdziwa), że do prac biurowych wystarcza karta 8 MB
    > wywołuje lawinę uszczypliwych, debilnych uwag zamiast rzeczowej dyskusji.
    >
    > Remek

    No to dopasuj kartę 8 MB do pytania i założeń pierwszego postu.
    Już nie pierwszy raz robisz z siebie błazna.
    Nie tak dawno, Wiesław uświadomił ci, że 1GB, 2GB i 4GB to różne
    wielkości.Teraz znów wszystkie uwagi są debilne.
    Może jednak inni mają rację, nie ty?

  • 25. Data: 2010-03-31 20:46:24
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-03-31 13:36, OMSON pisze:
    > Panowie ale ustalmy może jedno - kolega Remek proponuje kartę pod złącze
    > AGP a założyciel tematu nic nie wspominał o jego typie (domyślam sie
    > jednak, że chodzi bardziej o PCI-Ex) - dlatego ta dyskusja jest jałowa...
    Jest jak najbardziej jałowa. Nie widziałem ATI Radeona X300 na AGP, a
    nawet jeśli istnieje, to nie ten przypadek. Nie widziałem też ostatnio w
    sprzedaży ATI Rage XL 8MB :->

    Maciek

  • 26. Data: 2010-03-31 20:47:11
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-03-31 12:11, Vituniu pisze:
    > Klient wymaga - klient placi - klient dostaje. Koniec i kropka.
    Dokładnie. Może nie typowy klient, bo znajoma, ale opis bardzo dobry :-)

    Maciek

  • 27. Data: 2010-03-31 20:53:23
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-03-31 12:56, Wiesław pisze:
    > No właśnie. Jakie zapytanie, taka odpowiedź. Aby trafić w odpowiednią
    > kartę trzeba byłoby odpowiedzieć na jeszcze kilka pytań.
    Ależ przedstawienie mi tych kilku różnych modeli ATI z dolnej półki w
    zupełności mi wystarcza - dziękuję :-)

    Maciek

  • 28. Data: 2010-03-31 20:57:54
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-03-31 14:53, Remek pisze:
    > Tak odbierasz próbę konkretu? Spojrzyj na to dokładniej. Autor pisze, że
    > karta ma służyć do okreslonych celów. Może je źle sformułował? Może moje
    > prowokacje spowodują uścislenie i urealnienie kryteriów?
    Gdybym kupował kartę dla siebie, to zapewne cele sformułowałbym lepiej.
    Niestety mam tylko coś doradzić, być może kupić i zainstalować. Wybacz,
    ale nie będę przez pół dnia męczył użytkowniczki pytaniami do czego jej
    ta karta, czy nie mogłaby lepiej sprecyzować oczekiwań itp. To _tylko_
    karta graficzna.

    > Moja teza (prawdziwa), że do prac biurowych wystarcza karta 8 MB wywołuje
    > lawinę uszczypliwych, debilnych uwag zamiast rzeczowej dyskusji.
    Oczywiście, że wystarcza. Maszyna do pisania, często też by wystarczyła,
    niestety łatwiej kupić coś współczesnego :->

    Maciek

  • 29. Data: 2010-03-31 21:02:30
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-03-31 11:41, Remek pisze:
    > Czy aby na pewno uszkodziła się karta? Może jednak kabel. To bardziej
    > prawdopodobne.
    Na pewno karta.

    > A do prac biurowo internetowych wystarczy ATI Rage XL 8MB. To
    > bredzenie o Gainward Bliss GF 9500GT 512MB, czy Radeonie HD 4550 w tym
    > kontekscie jest śmiechu warte.
    Podaj mi adres sklepu handlującego Rage XL 8MB na PCI-E. Aero będzie na
    tym śmigać?

    Maciek

  • 30. Data: 2010-04-01 07:15:09
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Remek pisze:

    > Tak odbierasz próbę konkretu? Spojrzyj na to dokładniej. Autor pisze, że
    > karta ma służyć do okreslonych celów. Może je źle sformułował? Może moje
    > prowokacje spowodują uścislenie i urealnienie kryteriów?

    Być może zamiary masz dobre ale uszczypliwe ich wyrażanie nie przysparza
    Ci entuzjastów... ;)

> [...]
    > wypowiadają sie bardzo konkretni i kulturalni fachowcy. Pokaż mi choć
    > jeden mój post, który by był niewłaściwy w stosunku do nich. Jak Kuba

    A mnie ktoś powiedział niedawno, że moja asertywność ma irytujący
    charakter, który nie każdemu się podoba... po zastanowieniu, przyznałem
    mu rację. :)

    > Moja teza (prawdziwa), że do prac biurowych wystarcza karta 8 MB
    > wywołuje lawinę uszczypliwych, debilnych uwag zamiast rzeczowej dyskusji.

    Sam przyznaj, że Twoja propozycja (ewentualnie) byłaby dobra przy
    założeniu, że płyta posiada złącze AGP (a tego nikt nie wie). Dlatego
    pewność siebie, z jaka wyrażasz swoją opinie w tej sprawie, jest daleka
    od rzeczowej dyskusji. :)

    Pzdr, OMSON