  • 11. Data: 2009-08-26 10:24:53
    Temat: Re: Karta graficzna ATI do 300z3?
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Wiesław wrote:

    > Jak już napisałem wyżej, można uznać, że obydwie karty
    > są równorzędne. Nawet w rankingu, który podałeś wcześniej 9600GT
    > jest minimalnie przed HD3870.
    > Więc GF jest do przodu tylko pod względem poboru prądu,
    > no i ma jeszcze inne "CUDA" :)

    Ale nie ma ATI Stream ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 12. Data: 2009-08-26 10:31:30
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    himen1330 pisze:
    > tak patrze na zestawienie HD 3870 i GF 9600 GT to jednak po mimo
    > większego zużycia prądu o ok. 10W ATI jest lepsza.

    Tylko zwróć uwagę na to co będziesz kupować - HD 3870 jest w wersji z
    DDR3 i DDR4.

  • 13. Data: 2009-08-26 11:47:49
    Temat: Re: Karta graficzna ATI do 300zł?
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Gamariel" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zdecydowanie polecam 3850, najwydajniejsza w tym przedziale cenowym, DDR3
    > 256 szyna + 512 ramu. Dodatkowo nie wciaga jak smok jakis pradu haha.

    jak nie zależy na antialiasingu i opengl to może być. Z tym, że należy
    wystrzegać się wersji z 1 slotowym chłodzeniem. Zarasta kurzem bardzo
    szybko, przegrzewa się po czym wywala artefakty na ekran.

  • 14. Data: 2009-08-26 12:36:52
    Od: himen1330 <h...@g...com>

    Ot słuszna uwaga, wybierać oczywiście wersje z DDR4?

  • 15. Data: 2009-08-26 12:40:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Doxent" <d...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > wystrzegać się wersji z 1 slotowym chłodzeniem. Zarasta kurzem bardzo
    > szybko, przegrzewa się po czym wywala artefakty na ekran.

    Tzn AA bedzie mniej wydajny niz na 9600GT?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2009-08-26 12:52:22
    Od: s...@o...pl

    On 26 Sie, 09:46, himen1330 <h...@g...com> wrote:
    > mam porządny 500 watowy zasilacz ale z tym prądem masz racje nie chce
    > mieć elektrowni w domu. HD 3850 hmm widziałem że jest wersja 1 GB i
    > 512 MB, w rankingi benchit.pl ta karta jest wysoko ale skąd pewność że
    > jest wiarygodny ;)http://benchit.pl/karty+graficzne/ranking

    31 miejsce to nie tak wysoko

  • 17. Data: 2009-08-26 13:20:18
    Od: himen1330 <h...@g...com>

    Dodam że posiadam mobo DFI Infinity P965-S i jeżeli dobrze pamiętam
    jest ona na chipsecie ATI więc GF chyba nie będzie najlepszym
    rozwiązaniem?

  • 18. Data: 2009-08-26 16:17:08
    Od: s...@o...pl

    On 26 Sie, 15:20, himen1330 <h...@g...com> wrote:
    > Dodam że posiadam mobo DFI Infinity P965-S i jeżeli dobrze pamiętam
    > jest ona na chipsecie ATI więc GF chyba nie będzie najlepszym
    > rozwiązaniem?

    Nie ma to żadnego znaczenia. Osobiście polecam GF 9600 GT, seria HD
    3000 od ATI nie była zbyt udana. Miałem okazję testować obydwie karty
    i jeżeli uda Ci się dorwać 9600 GT od Asusa (dobre chłodzenie
    Glaciator) za <300zł, to będzie to całkiem niezła opcja. Fakt faktem
    9600 GT kupisz już za 260zł jak poszukasz. Natomiast, jeżeli nie
    szkoda Ci wydać trochę zł więcej, tutaj masz 9800 GT od Galaxy za
    325zł: http://www.proline.pl/sklep.php?p=GALAXY+9800GT+512+
    LP
    Polecam spytać jeszcze na http://benchit.pl/forum

    Pozdrawiam.

  • 19. Data: 2009-08-26 17:41:23
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    s...@o...pl pisze:

    > Nie ma to żadnego znaczenia. Osobiście polecam GF 9600 GT, seria HD
    > 3000 od ATI nie była zbyt udana.

    A można wiedzieć z jakiego powodu? I chyba raczej seria HD 3xxx.

  • 20. Data: 2009-08-26 17:44:22
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Doxent pisze:

> [...]
    > wystrzegać się wersji z 1 slotowym chłodzeniem. Zarasta kurzem bardzo
    > szybko, przegrzewa się po czym wywala artefakty na ekran.

    Jak się ma brudno, to zarasta :P
    Ja mam HD 3870 DDR4 Sapphire i nie zarasta - a mam ją w kompie 10 miesięcy.