  • 11. Data: 2009-01-06 19:51:14
    Temat: Re: Karta dźwiękowa High Definition.....
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Piter napisał/a:

    > a to już inna para kaloszy, np takie wzmacniacze lampowe, parametrami są
    > beznadziejne :P

    Pytam dlatego bo w pewnym sklepie w zestawie komputerowym jako karta
    muzyczna podane jest to co w temacie. No i szukam opinii na temat tej
    karty (?)

    --
    animka

  • 12. Data: 2009-01-06 20:00:54
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:4963b35f$1@news.home.net.pl...

    > No właśnie... zdaje ci się...

    no właśnie to się wypowiedz

  • 13. Data: 2009-01-06 20:07:48
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    > No właśnie... zdaje ci się...

    Intel HD Audio specifications is capable of delivering 192 kHz/32-bit
    quality for two channels, and 96 kHz/32-bit for up to eight channels

  • 14. Data: 2009-01-06 20:12:08
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
    >"High Definition" to ogólna nazwa pewnego standardu. Jeden
    >układ dźwiękowy HD może być do kitu, inny całkiem niezły,
    >a inny doskonały.
    >
    >Podaj konkretną nazwę układu dźwiękowego HD, to ktoś może
    >się wypowie na temat jego jakości.

    Dodajmy jeszcze, że nawet bardzo przyzwoity układ dźwiękowy można całkiem
    zabić resztą toru audio.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Why do we want intelligent terminals when
    `b K...@e...eu.org d' there are so many stupid users?

  • 15. Data: 2009-01-06 20:14:10
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Radosław Sokół napisał/a:

    > "High Definition" to ogólna nazwa pewnego standardu. Jeden
    > układ dźwiękowy HD może być do kitu, inny całkiem niezły,
    > a inny doskonały.

    No właśnie dlatego coś mi nie pasowało.

    > Podaj konkretną nazwę układu dźwiękowego HD, to ktoś może
    > się wypowie na temat jego jakości.

    High Definition audio, 8 channels Dolby Pro Logic II.
    Taką nazwę karty muzycznej podał pewien sklep komputerowy (w prezentacji
    wnętrzności jednego z komputerów) i ogłupiałam.

    --
    animka

  • 16. Data: 2009-01-06 20:29:58
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Tue, 6 Jan 2009 21:07:48 +0100, Piter napisał(a):

    > Intel HD Audio specifications is capable of delivering 192 kHz/32-bit
    > quality for two channels, and 96 kHz/32-bit for up to eight channels

    Ale ja mam Analog Devices HD Audio :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 17. Data: 2009-01-06 20:35:27
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Tue, 06 Jan 2009 20:51:14 +0100, Animka napisał(a):

    > Pytam dlatego bo w pewnym sklepie w zestawie komputerowym jako karta
    > muzyczna podane jest to co w temacie. No i szukam opinii na temat tej
    > karty (?)

    Trzeba dopytać sprzedawcy jaka dokładniej to karta muzyczna. To tak jakby
    było napisane w specyfikacji "karta graficzna Full HD" - absolutnie nic nie
    mówi... no może poza tym, że istnieje szansa na wyświetlanie obrazu w HD :)
    Jakby było Gainward GeForce 9600 GTO to już można coś o tym powiedzieć.

    Pojęcie karty dźwiękowej "firmy" HD Audio obejmuje pewnie z tysiące modeli.
    Jedne lepsze, inne gorsze.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 18. Data: 2009-01-06 20:36:36
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Tue, 06 Jan 2009 21:14:10 +0100, Animka napisał(a):

    > High Definition audio, 8 channels Dolby Pro Logic II.
    > Taką nazwę karty muzycznej podał pewien sklep komputerowy (w prezentacji
    > wnętrzności jednego z komputerów) i ogłupiałam.

    Może z drugiej strony - jest podany model płyty głównej?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 19. Data: 2009-01-06 20:41:44
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jan Bartnik napisał/a:

> [...]
    >
    > Pojęcie karty dźwiękowej "firmy" HD Audio obejmuje pewnie z tysiące modeli.

    Ok, dzięki. Zapytam, ale teraz ta strona internetowa coś nie działa.

    --
    animka

  • 20. Data: 2009-01-06 20:50:25
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Bartnik" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale ja mam Analog Devices HD Audio :)

    możesz sobie mieć czy ja ci przeszkadzam, ale specyfikacja mówi jasno