  • 11. Data: 2013-01-24 14:25:33
    Temat: Re: Karta SIM Play na starszych telefonach
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-01-24 00:58, Maciej Bebenek pisze:

    > Mam Nokię, ale 101. Sądzę, że hardware podobny. Działa z każdą kartą.
    > Wymień kartę i spróbuj jeszcze raz. Jak znowu nie zadziała, to walnięty
    > telefon. Jak zadziała, to poprzednia karta była nie do końca sprawna.

    Dzięki. Tak czy siak problem mnie zaintrygował. Być może faktycznie
    karty do transmisji danych Play Online na Kartę są tylko dla nowszych
    urządzeń z obsługą standardu 3G i na starszych telefonach nie ruszą.
    Musiałby to ktoś przetestować ze starszym telefonem (chyba, że jeszcze
    gdzieś znajdę w domu Nokię 3110) przekładając kartę SIM z modemu. Kupię
    przy okazji za piątaka starter tylko do dzwonienia i sprawdzę.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 12. Data: 2013-01-24 18:29:27
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 24 Jan 2013 14:25:33 +0100, Krystek napisał(a):

    > Dzięki. Tak czy siak problem mnie zaintrygował. Być może faktycznie
    > karty do transmisji danych Play Online na Kartę są tylko dla nowszych
    > urządzeń z obsługą standardu 3G i na starszych telefonach nie ruszą.

    Play Online działa TYLKO w 3G/UMTS. Nokia 100 ma TYLKO 2G/GSM. Efekt sam
    zobaczyłeś. Możesz darować sobie dalsze próby, POnK nie zadziała z Nokią
    100.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską,
    zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 13. Data: 2013-01-24 19:36:27
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nokię 3110) przekładając kartę SIM z modemu. Kupię przy okazji za piątaka

    miałem taką kartę

    na allegro w miarę tanio, sporo środków no i modem do tego
    jakby nie patrzeć nie stracę, niestety tych środków na sms premium
    (najszybsza metoda) zużyć nie mogłem, zadzwonić także z normalnego telefonu,
    tylko 3g
    więc pogonilem już bez modemu kartę na allegro

    erator/

  • 14. Data: 2013-01-24 19:45:37
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-01-24 18:29, ALEX Alpha MR pisze:

    > Play Online działa TYLKO w 3G/UMTS. Nokia 100 ma TYLKO 2G/GSM. Efekt sam
    > zobaczyłeś. Możesz darować sobie dalsze próby, POnK nie zadziała z Nokią
    > 100.

    I o takie potwierdzenie tego faktu mi chodziło. Dzięki! Chyba
    zarejestruję ten numer z karty i wymienię na normalnego SIM-a.

    Pozdrawiam

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 15. Data: 2013-01-24 19:52:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 23 Jan 2013 23:40:34 +0000, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:
    > Nie teraz. Zawsze, odkąd ta sieć istnieje.

    Znajomy wczoraj nie mógł uruchomić karty prepaid "internetowej" play
    na starym ericssonie t68, natomiast karta play "do rozmowy"
    abonamentowa działa bez problemu.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2013-01-25 11:48:19
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 24 Jan 2013 19:45:37 +0100, Krystek napisał(a):

    > I o takie potwierdzenie tego faktu mi chodziło. Dzięki! Chyba
    > zarejestruję ten numer z karty i wymienię na normalnego SIM-a.

    Dodam jeszcze że POnK działa tylko w Play, roaming Plus i Orange odpada.

  • 17. Data: 2013-01-25 16:50:42
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-01-25 11:48, ALEX Alpha MR pisze:

    > Dodam jeszcze że POnK działa tylko w Play, roaming Plus i Orange odpada.

    A jeśli uda mi się zmigrować na inną ofertę, np. na standardową Play na
    Kartę to roaming zostanie włączony, czy też nie?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 18. Data: 2013-01-25 16:56:04
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 25 Jan 2013 16:50:42 +0100, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:

    >A jeśli uda mi się zmigrować na inną ofertę, np. na standardową Play na
    >Kartę to roaming zostanie włączony, czy też nie?

    Nie ma możliwości migracji z Play Online na żadną inną taryfę w play,
    to samo tyczy się migracji z taryf na kartę typu play na kartę na
    Play Online.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2013-01-30 23:35:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-01-25 16:56, dizel pisze:

    > Nie ma możliwości migracji z Play Online na żadną inną taryfę w play,
    > to samo tyczy się migracji z taryf na kartę typu play na kartę na
    > Play Online.

    Ale zarejestrować numer i przenieść go do innego operatora da się?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 20. Data: 2013-01-31 13:24:51
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 30 Jan 2013 23:35:15 +0100, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:

    >Ale zarejestrować numer i przenieść go do innego operatora da się?

    Teoretycznie powinno się dać bo niby dlaczego nie, ale różnie może
    być, trzeba by się w salonie dowiedzieć czy jest taka możliwość.