    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Karta SIM Play na starszych telefonach
    Date: Thu, 24 Jan 2013 14:25:33 +0100

    W dniu 2013-01-24 00:58, Maciej Bebenek pisze:

    > Mam Nokię, ale 101. Sądzę, że hardware podobny. Działa z każdą kartą.
    > Wymień kartę i spróbuj jeszcze raz. Jak znowu nie zadziała, to walnięty
    > telefon. Jak zadziała, to poprzednia karta była nie do końca sprawna.

    Dzięki. Tak czy siak problem mnie zaintrygował. Być może faktycznie
    karty do transmisji danych Play Online na Kartę są tylko dla nowszych
    urządzeń z obsługą standardu 3G i na starszych telefonach nie ruszą.
    Musiałby to ktoś przetestować ze starszym telefonem (chyba, że jeszcze
    gdzieś znajdę w domu Nokię 3110) przekładając kartę SIM z modemu. Kupię
    przy okazji za piątaka starter tylko do dzwonienia i sprawdzę.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/