  • 1. Data: 2011-06-22 15:55:55
    Temat: Kara dla TP
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    Kolejna już kara dla TP: http://tinyurl.com/64xn6py

    Ircys

  • 2. Data: 2011-06-22 16:21:04
    Temat: Re: Kara dla TP
    Od: "vari" <varicap@małpa.onet.pl>

    > Kolejna już kara dla TP: http://tinyurl.com/64xn6py

    To się puści z funduszu reprezentacyjnego...
    BTW: Mam umowę o ISDN ! Ciężko było.
    "Nie jest pan firmą !"
    "Nie mam dla pana takiej usługi w systemie"...
    Nawet numer już znam.
    Jeszcze dziś rano było NMTN a teraz jest, że abonent nieosiągalny (z
    telefonii UPC).
    Na komórce też się zminiło.
    No cóż. Nawet doszukałem po kim mam numer. Pewna pani z ulicy z
    Włościańskiej miała go wieki temu.
    Zripowane do pliku stare Ditele są cenne.
    vari

  • 3. Data: 2011-06-23 08:32:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Jun 2011 18:21:04 +0200, vari wrote:
    >To się puści z funduszu reprezentacyjnego...

    No, troche duzy.
    Ale jak to jest - jakim prawem KE ma prawo nakladac takie kary ?
    I czy UKE juz raz nie nalozyl kary za to samo ?

    >BTW: Mam umowę o ISDN ! Ciężko było.
    >"Nie jest pan firmą !"
    >"Nie mam dla pana takiej usługi w systemie"...

    To samo czytalem odnosnie chyba BT. ISDN to w dziale obslugi biznesu.

    J.