  • 71. Data: 2012-11-10 16:07:41
    Temat: Re: Kara ch?osty za jazd? po pijaku
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-11-10 16:03, J.F. wrote:

    > 3% by mnie nie zdziwilo, ale jak popatrzylem z tabelke - w lubuskim 1.3%, w
    > opolskim 1.9%, co powoduje ze oni tam nie pija? A w mazowieckim 10%, w
    > Slaskim 13% ... ze gornicy lubia wypic to moze nie dziwne, ale az takie
    > roznice ? I cos mnie tknelo :-)

    No bo tak jakoś napisali. Wydaje mi si, że nie tylko ja się nabrałem, bo
    ktoś pisał o dwóch najbardziej pijanych woewództwach;)

    Shrek

  • 72. Data: 2012-11-10 21:32:13
    Temat: Re: Kara chłosty za jazdę po pijaku
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 10 Nov 2012 14:38:57 +0100, Michoo napisał(a):

    > A na jakiej podstawie to będziesz orzekał?

    Test szybkości reakcji jest bardzo prosty.

    --
    ___________ (R)

  • 73. Data: 2012-11-14 19:54:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 10 Nov 2012, Michoo wrote:

    > A na jakiej podstawie to będziesz orzekał?
    >
    > Robisz testy refleksu i jak obleje

    Przyjmijmy że jakoś tak.
    Sprawa była nieraz na grupie, więc wyjaśnienie Adama
    powinno wystarczyć :)

    > to sprawdzasz, czy we krwi ma metabolity alkoholu?

    Po co? Stwierdzono że nie nadaje się do jazdy, tak czy nie?

    > Jak ma to kara a jak nie ma to może zabijać spokojnie?

    *JA*?
    Chyba strony dyskusji pomyliłeś.
    To ja pytałem, dlaczego *różnicować* wady sprawnościowe
    pijanych i niepijanych.
    Pytam więc, DLACZEGO NIE karać niewyspanych tak samo?
    Dobrze mi ze znaczników wychodzi, że pytanie "czy karać
    również niewyspanych" to było Twoje pytanie?
    Zajmij proszę stanowisko, bo z cytatów wynika że polemizowałeś
    z Krzysztofem.

    pzdr, Gotfryd