  • 1. Data: 2012-11-06 19:16:48
    Temat: zagubione klucze :)
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    Temat może trochę żartobliwy...
    zdarzyło się komuś zgubić kluczyki do samochodu, wymienić potem zamek i
    znaleźć później te orginalne?

  • 2. Data: 2012-11-06 19:58:32
    Temat: Re: zagubione klucze :)
    Od: Biafra <x...@g...com>

    On 06.11.2012 19:16, Pablo wrote:
    > Temat może trochę żartobliwy...
    > zdarzyło się komuś zgubić kluczyki do samochodu, wymienić potem zamek i
    > znaleźć później te orginalne?

    Brawo miszczu :)

    --
    xBiafra

  • 3. Data: 2012-11-06 20:34:02
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-06 19:16, Pablo pisze:
    > Temat może trochę żartobliwy...
    > zdarzyło się komuś zgubić kluczyki do samochodu, wymienić potem zamek i
    > znaleźć później te orginalne?

    Zdarzyło.

  • 4. Data: 2012-11-06 20:40:33
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-11-06 19:16, Pablo pisze:
    > Temat może trochę żartobliwy...
    > zdarzyło się komuś zgubić kluczyki do samochodu, wymienić potem zamek i
    > znaleźć później te orginalne?
    Tak. Zgubiłem kiedyś klucze na uczelni, pojechałem wymienić zamki,
    następnego dnia ktoś uczciwy przyniósł zgubę do dziekanatu :-)

    Maciek

  • 5. Data: 2012-11-07 08:08:19
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Temat może trochę żartobliwy...
    > zdarzyło się komuś zgubić kluczyki do samochodu, wymienić potem zamek i
    > znaleźć później te orginalne?

    Nie aż tak, ale wyrzucić razem ze śmieciami do dużego kontenera -
    wieczorem:)

    ____
    grzech
    626

  • 6. Data: 2012-11-07 08:19:14
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 07.11.2012 08:08, grzech pisze:

    > Nie aż tak, ale wyrzucić razem ze śmieciami do dużego kontenera -
    > wieczorem:)

    było trza zostawić kartkę że stawiasz flaszkę za znalezienie. O 5 rano
    byś miał klucze z powrotem:)

  • 7. Data: 2012-11-07 11:10:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 06 Nov 2012 19:16:48 +0100, Pablo

    > Temat może trochę żartobliwy...
    > zdarzyło się komuś zgubić kluczyki do samochodu,
    > wymienić potem zamek i znaleźć później te orginalne?

    Mojej żonie, która ma tendencję do ukrywania pieniędzy, dokumentów, itd.
    przed złodziejami, się zdarzyło jeszcze bardziej żartobliwie. Przed
    wyjazdem zagranicznym ukryła gdzieś w domu kartę płatniczą. Po powrocie
    (raptem 10 dni urlopu) jej już nie znalazła -- śmialiśmy się, że jak wyrobi
    drugą to się znajdzie stara. Niestety, minęły 2 lata, karta się nie
    znalazła. Ciekawe co na to ew. złodziej!? Rzekłbym, z moją żoną nie ma
    szans! :D

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2012-11-07 11:28:29
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-07 11:10, Myjk pisze:
> [...]
    > drugą to się znajdzie stara. Niestety, minęły 2 lata, karta się nie
    > znalazła. Ciekawe co na to ew. złodziej!? Rzekłbym, z moją żoną nie ma

    Szukaliście w rezerwuarze spłuczki? :) Miałem koleżankę, która upychała
    tak wartościowe rzeczy w "baloniku" i przywiązywała wewnątrz spłuczki :)

    Lewis

  • 9. Data: 2012-11-07 12:42:48
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

> [...]
    > drugą to się znajdzie stara. Niestety, minęły 2 lata, karta się nie
    > znalazła. Ciekawe co na to ew. złodziej!? Rzekłbym, z moją żoną nie ma

    "Henryk (żonaty od 17 lat) - Ktoś mi ukradł wszystkie karty kredytowe,
    ale nie zamierzam zgłosić tego na policje. Złodziej wydaje mniej niż
    moja żona."

  • 10. Data: 2012-11-07 14:42:02
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-07 08:19, Albercik pisze:

    > było trza zostawić kartkę że stawiasz flaszkę za znalezienie. O 5 rano
    > byś miał klucze z powrotem:)

    Albo nie miałby auta.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak