  • 11. Data: 2010-10-01 13:37:52
    Temat: Re: Kapie, jak zdiagnozować?
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 1 Paź, 13:27, Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>
    wrote:

    > A masz w ogóle wspomaganie hydrauliczne?

    Nie mam wspomagania kierowniocy, wiec raczej standardowy plyn do
    chlodnicy

    > No i jeszcze kapki
    > raczej będą bliżej kół niż środka.

    Wlasnie tak kapie blizej kola, nie centralnie i jak wspomnialem,
    podniesienie tego kola lewarkiem sprawia ze nie kapie

  • 12. Data: 2010-10-01 15:11:40
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "VoyteG" <V...@h...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > wszedlem pod samochod i kapie tak na wysokosci osi przedniego kola
    > tylko tam jest wiele zakamarkow
    > czy jest jakis pomysl, poza rozebraniem polowy silnika?

    Warsztaty dolewaja jakiegos plynu swiecacego pod lampa UV czy czegos
    podobnego.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2010-10-01 18:35:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-01 12:23, Stefan Szczygielski pisze:

    > A może jednak płyn od wspomagania ucieka gdzieś spod magla (przekładni
    > kierowniczej)? Z maglami to jest tak, że czasami kapią bardziej jak
    > zostawisz skręcone koła w którąś ze stron. A jak kapie płyn z
    > chłodnicy/nagrzewnicy, to jest słodki w smaku. :>

    Z maglownicy jest tłusty, koloruje kałuże.

  • 14. Data: 2010-10-01 18:37:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-01 13:37, VoyteG pisze:

> [...]
    >
    > Wlasnie tak kapie blizej kola, nie centralnie i jak wspomnialem,
    > podniesienie tego kola lewarkiem sprawia ze nie kapie

    W Pandzie w okolicach koła to masz do wyboru pompę wody cieknącą od
    strony napędu, przerdzewiały brok silnika i jeżeli dobrze kojarzę
    zbiornik z płynem.

  • 15. Data: 2010-10-01 18:41:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-01 11:05, Agent pisze:

    > Zagrzać dobrze tak aby się włączył wentylator. Wtedy jak jest
    > nieszczelność to będzie leciało jak z kranu. Ja tak miałem że nie
    > leciało dopóki sie wentylator nie włączył. Tuż przed włączeniem zaczęło
    > sie lać.

    W zasadzie na czas eksperymentu można by wentylator odłączyć tak żeby
    silnik się podgrzał w okolice temperatury wrzenia płynu, a wentylator
    nie zaburzał obserwacji (bo będzie dmuchał i przeszkadzał).
    Tyle że trzeba uważać żeby silnika jednak nie przegrzać i żeby samemu
    się nie poparzyć jak nieszczelność nagle się zrobi dużo większa.

    Z miejsca nieszczelności powinna wydobywać się para którą w chłodne
    wieczory będzie doskonale widać przy świetle np. latarki.

    Natomiast są też nieszczelności takie że leci tylko na zimno.