  • 41. Data: 2012-08-09 21:52:39
    Temat: Re: Kamóra a SiBI
    Od: dddddd <d...@k...oplk>

    W dniu 2012-08-09 09:33, zho pisze:

    > Zakazac wozenia tesciowej obok i dzieci na tylnych siedzeniach.

    nie do końca- żony potrafię prawie bezkarnie przez część trasy nie
    słuchać, a kogoś w telefonie jakoś nie wypada bo dość szybko się
    zorientuje :)

    Wogole
    > zakazac jezdzenia samochodami bez specjalnych nausznikow i klapek na
    > oczy coby sie kierowca na boki za "strazniczkami lasu" jeszcze nie
    > rozgladal.

    eee tam, do dobrego przyglądnięcia się trzeba zwolnić, a i tak trwa to
    tylko chwilę :)

    > A jak gosciu pojedzie bez obowiazkowego wyposazenia szybciej niz 10 km/h
    > to zabrac prawo jady, samochod, dom a

    ja też jestem przeciw wszelkiego rodzaju zakazom, ale fakt faktem -
    rozmowa przez telefon (nawet przez słuchawkę bt) dużo bardziej dużo
    bardziej mnie absorbuje niż rozmowa przez CB (co do
    żony/teściowej/dziecka się nie wypowiem - zwykle jak jadę z żoną to
    jedzie też dziecko i to żona się nim zajmuje). Ale całkowicie rozmowy
    nie zakażą - bo i tak prawie nikt by tego nie przestrzegał...(hmm..
    chociaż właśnie o to chodzi, łatwo można zarobić na mandatach, tfu, tzn
    poprawić bezpieczeństwo na drogach :/ )

    Lukasz

  • 42. Data: 2012-08-09 21:54:16
    Od: dddddd <d...@k...oplk>

    W dniu 2012-08-09 17:26, Artur Maśląg pisze:

    > Ciekawe jak długo - a zmęczonym wolno być? ;)

    wolno, ale tylko 30 minut w czasie pracy ;)

    Lukasz

  • 43. Data: 2012-08-09 23:21:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 09 Aug 2012 15:23:05 +0200, z napisał(a):

    > Wolno ludziom być szczęśliwymi i wierzyć że u podłoża takich durnych
    > pomysłów leży szczera troska o dobro obywateli nie okraszona ani gramem
    > politykierstwa. :-)

    no, jak popatrzec to prawie caly ten kodeks drogowy to jest w jakim stopniu
    sprawa politykierstwa. I nie tylko kodeks drogowy.

    W koncu kiedy ludzie beda szczesliwi - jak przez wies bedzie mozna jezdzic
    40, 50, 60 czy 70 ? Osobiscie uwazam ze 70 rzeczywistej, a na liczniku to
    blizej 80 ...

    Albo np cisza ma byc w bloku, czy niczym nieskrepowane prawo glosnego
    sluchania muzyki ?

    J.

  • 44. Data: 2012-08-20 09:35:59
    Od: "marcin jan" <t...@g...pl>

    witam, przy cb masz inny sposób prowadzenia rozmów. zwykle sa to proste komunikaty,
    rozmówcami zwykle są też inni uczestnicy ruchu drogowego, więc nikt nie oczekuje
    pełnego zaangażowania w dialog. gruchę też zwwsze możesz szybko wypuść z ręki, bo
    jest na kablu a i sama w sobie jest dość odporna na złe traktowanie w przeciwieństwie
    do nowiutkiego ajfona którego odstaleś od szefa abyś skutecznie raportował przez
    telefon jakie są wyniki sprzedaży i dzwoniący szef mw w w dupie że akurat
    przejeżdżasz koło szkoly z dzieciarnią etc.
    pozdr. marcin jan

    --
    Android Usenet Reader
    http://android.newsgroupstats.hk

  • 45. Data: 2012-08-20 14:41:59
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "marcin jan" <t...@g...pl>

    > witam, przy cb masz inny sposób prowadzenia rozmów. zwykle sa to proste
    > komunikaty, rozmówcami zwykle są też inni uczestnicy ruchu drogowego, więc
    > nikt nie oczekuje pełnego zaangażowania w dialog.

    Ale trzeba je śledzić i dekodować !!!

> [...]
    >jakie są wyniki sprzedaży i dzwoniący szef mw w w dupie że akurat
    >przejeżdżasz koło szkoly z dzieciarnią etc.

    A orzeszki można jeść rękami ?