  • 1. Data: 2012-08-03 17:59:57
    Temat: Kamóra a SiBI
    Od: PH <p...@...ustach.abl>

    Nie rozumiem, dlaczego rozmowa przez telefon komórkowy podczas
    prowadzenie auta jest śmiertelnym zagrożeniem dla innych uczestników
    ruchu a co za tym idzie jest karalna a taka sama rozmowa przez CB już nie?

    Automagicznie zagrożenie znika kiedy nie trzymamy w ręku telefonu,
    używając zestawu głośnomówiącego i nie piszę tu o żonie i teściowej na
    pokładzie, a to samo zagrożenie nie występuje kiedy trzymamy "gruchę" w
    dłoni...

  • 2. Data: 2012-08-03 18:04:38
    Temat: Re: Kamóra a SiBI
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PH,

    Friday, August 3, 2012, 5:59:57 PM, you wrote:

    > Nie rozumiem, dlaczego rozmowa przez telefon komórkowy podczas
    > prowadzenie auta jest śmiertelnym zagrożeniem dla innych uczestników
    > ruchu a co za tym idzie jest karalna a taka sama rozmowa przez CB już nie?

    Dlatego, że nie ma posła - producenta zestawów głośnomówiących do CB,
    który by polobbował.

    A poważniej - grucha jest potrzebna tylko do gadania i nie trzymasz
    jej przy uchu stale podczas rozmowy.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2012-08-03 18:08:44
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 03.08.2012 17:59, PH pisze:
> [...]
    > używając zestawu głośnomówiącego i nie piszę tu o żonie i teściowej na
    > pokładzie, a to samo zagrożenie nie występuje kiedy trzymamy "gruchę" w
    Jedni mówili że gruchę można upuścić, a komórkę nie. inni mówili że to
    kwestia kultury, ale w obecnych czasach to już prawdą nie jest.
    Powód jest banalny. Państwo płaci za leczenie. jeśli Państwo może
    uniknąć leczenia choćby jednej ofiary na milion, uniknąć wprowadzając
    zakaz, to logiczne jest wprowadzenie zakazu. Może Ci się to nie podobać,
    ale to MY głosujemy za tym żeby istniał taki system, leczenia, kar,
    emerytur, w którym "do porządku" doprowadza się nas nie portfelem, a
    karami i nakazami.
    ToMasz

  • 4. Data: 2012-08-03 18:09:07
    Od: PH <p...@...ustach.abl>

    > A poważniej - grucha jest potrzebna tylko do gadania i nie trzymasz
    > jej przy uchu stale podczas rozmowy.

    Czyli trzymanie przy ustach nie powoduje zagrożenia a przy uchu już tak?

  • 5. Data: 2012-08-03 18:13:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PH,

    Friday, August 3, 2012, 6:09:07 PM, you wrote:

    > Czyli trzymanie przy ustach nie powoduje zagrożenia a przy uchu już tak?

    Rozumiesz "stale przy uchu"? Naprawdę nie widzisz różnicy? To ja nic
    nie poradzę na to.

    Trollujesz - wiesz o tym?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2012-08-03 18:41:00
    Od: PH <p...@...ustach.abl>

    > Rozumiesz "stale przy uchu"?
    Rozumiem.

    > Trollujesz - wiesz o tym?
    Może to tak wygląda, ale ja chciałbym się dowiedzieć używając Twojego
    argumentu "stale przy uchu" dlaczego 30 sekundowa rozmowa przez telefon
    komórkowy jest bardziej niebezpieczna od 2 minutowej przy ustach?

  • 7. Data: 2012-08-03 18:45:23
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-08-03 18:41, PH pisze:
> [...]
    > argumentu "stale przy uchu" dlaczego 30 sekundowa rozmowa przez telefon
    > komórkowy jest bardziej niebezpieczna od 2 minutowej przy ustach?

    No jak widać oficjalny argument to częściowo bzdura. Wyraźnie zależy
    komuś na sprzedaży zestawów głośnomówiących ;)

    Aczkolwiek jak już ktoś słusznie zauważył, tel jak dzwoni to odbierasz i
    rozmawiasz, ot tak nie odłożysz na chwilę słuchawki jak potrzebujesz
    wykonać jakiś manewr na drodze tylko uparcie trzymasz i gadasz, mikrofon
    zazwyczaj odkładasz i masz te 10s na wykonanie karkołomnego manewru po
    czym możesz "chwycić gruche i kontynuować".
    Tel niby też ale jakoś z praktyki widzę że się to znacznie mniej chętnie
    robi.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 8. Data: 2012-08-03 18:46:30
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-08-03 17:59, PH pisze:
> [...]
    > używając zestawu głośnomówiącego i nie piszę tu o żonie i teściowej na
    > pokładzie, a to samo zagrożenie nie występuje kiedy trzymamy "gruchę" w

    Jakies najnowsze badania, bodajze z UK, mowia o tym, ze nie ma korelacji
    miedzy rozmowa przez komorke a liczba wypadkow. Jak ktos bardziej
    ciekawy, to niech sam poszuka, bo mnie temat nie interesuje, i mi sie
    konkretow szukac nie chce.

    Tak wiec wyglada na to, ze to tylko kolejny powod do dojenia kierowcow
    (cos jak swiatla w letni dzien). :|

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 9. Data: 2012-08-03 19:01:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
> [...]
    >korelacji miedzy rozmowa przez komorke a liczba wypadkow. Jak ktos
    >bardziej ciekawy, to niech sam poszuka, bo mnie temat nie interesuje,

    Ja nie potrzebuje szukac badan, zeby wiedziec jak jezdze z komorka w
    reku.
    Duzo gorzej niestety.
    Co sie nie musi przekladac na wypadki, ale na uszkodzone felgi i
    stluczki pewnie tak.

    Co nie znaczy ze popieram te zakazy :-)

    J.

  • 10. Data: 2012-08-03 19:10:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PH,

    Friday, August 3, 2012, 6:41:00 PM, you wrote:

> [...]
    > argumentu "stale przy uchu" dlaczego 30 sekundowa rozmowa przez telefon
    > komórkowy jest bardziej niebezpieczna od 2 minutowej przy ustach?

    Udajesz idiotę czy nim jesteś? Kiedy używając CB nadajesz STALE przez 2
    minuty? Kto Ci nakazuje trzymać gruchę przy gębie?

    --
    Best regards,
    RoMan