  • 1. Data: 2012-08-03 18:28:33
    Temat: 200 tys. pojazdów jeździ bez polisy OC
    Od: "jerzy.n" <b...@g...pl>

    http://www.24kurier.pl/Aktualnosci/Kraj/200-tys--poj
    azdow-jezdzi-bez-polisy-OC
    Strach jeździć , ktoś mnie "stuknie" i ja będę miał kłopoty...

  • 2. Data: 2012-08-03 18:33:56
    Temat: Re: 200 tys. pojazdów jeździ bez polisy OC
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-08-03 18:28, jerzy.n pisze:
    > http://www.24kurier.pl/Aktualnosci/Kraj/200-tys--poj
    azdow-jezdzi-bez-polisy-OC
    > Strach jeździć , ktoś mnie "stuknie" i ja będę miał kłopoty...

    A doczytałeś artykuł do końca? Wiesz co to Ubezpieczeniowy Fundusz
    Gwarancyjny? ;P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2012-08-03 18:35:35
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 03.08.2012 18:28, jerzy.n pisze:
    > http://www.24kurier.pl/Aktualnosci/Kraj/200-tys--poj
    azdow-jezdzi-bez-polisy-OC
    > Strach jeździć , ktoś mnie "stuknie" i ja będę miał kłopoty...
    nie lubię się powtarzać, ale napiszę to jeszcze raz. będzie lepiej. ale
    nie dlatego że ludzie zmądrzeją, ale kamer będzie wiecej, w tym
    przypadku w samochodach.
    Jest taka stronka, na której możesz sprawdzić czy sąsiad ma opłacone OC.
    Chcesz odwalać robotę ze UFG/policje? Może kogoś w ten sposób uratujesz
    od problemów i jeszcze większych kosztów.

    ToMasz

    PS
    https://zapytania.oi.ufg.pl/SASStoredProcess/guest?w
    ith=zpp1

  • 4. Data: 2012-08-03 18:43:46
    Temat: Re: 200 tys. pojazd?w je?dzi bez polisy OC
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-08-03 18:28, jerzy.n pisze:
    > http://www.24kurier.pl/Aktualnosci/Kraj/200-tys--poj
    azdow-jezdzi-bez-polisy-OC
    > Strach je?dzi? , kto? mnie "stuknie" i ja b?d? mia? k?opoty...

    A jak to?
    Jest przeciez panstwowy fundusz gwarancyjny czy jak sie to zwie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 5. Data: 2012-08-03 18:53:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-03 18:35, ToMasz pisze:
    azdow-jezdzi-bez-polisy-OC

    Było :)

> [...]

    > Chcesz odwalać robotę ze UFG/policje? Może kogoś w ten sposób uratujesz
    > od problemów i jeszcze większych kosztów.

    Jak w swoim czasie proponowałem sprawdzenie (nie chodziło co prawda
    o sąsiada) to mnie zwyzywali od ubeków, ormowców, chamów, donosicieli
    i jeszcze parę inwektyw by się znalazło :)

  • 6. Data: 2012-08-03 19:49:32
    Od: "jerzy.n" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jvgv43$off$1@inews.gazeta.pl...
    azdow-jezdzi-bez-polisy-OC

    > A jak to?
    > Jest przeciez panstwowy fundusz gwarancyjny czy jak sie to zwie.

    Czyli można mięć w rzyci ubezpieczenie OC. ?

  • 7. Data: 2012-08-03 19:56:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > http://www.24kurier.pl/Aktualnosci/Kraj/200-tys--poj
    azdow-jezdzi-bez-po
    > lisy-OC Strach jeździć , ktoś mnie "stuknie" i ja będę miał kłopoty...

    nie badz naiwny... jezdzi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 8. Data: 2012-08-03 19:58:52
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 03.08.2012 18:53, Artur Maśląg pisze:

    > Jak w swoim czasie proponowałem sprawdzenie (nie chodziło co prawda
    > o sąsiada) to mnie zwyzywali od ubeków, ormowców, chamów, donosicieli
    > i jeszcze parę inwektyw by się znalazło :)
    taka mentalność. Trzeba było policzyć.
    1. za brak OC prędzej czy później dostanie "nagrodę" i zapłaci OC bo
    dostanie drugą. Bez OC, jak kogoś puknie, to natychmiast dostanie
    "nagrodę" i po naprawie szkód przez UFG rachunek na naprawę.
    2. JAk sprawdzisz i doniesiesz, dostanie "nagrodę". Zapłaci nagrodę OC i
    koniec wydatków. W tym przypadku olanie takiego gostka w praktyce może
    być dla niego kosztowniejsze.

    ToMasz

  • 9. Data: 2012-08-03 20:28:53
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Czyli można mięć w rzyci ubezpieczenie OC. ?

    Mozna, ale to tak jak z grzybami, mozna jesc wszystkie, ale niektore
    tylko raz;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2012-08-03 20:35:19
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > koniec wydatków. W tym przypadku olanie takiego gostka w praktyce może być

    ale jak sprawdzę, i nie będzie miał to co? jakąś procedurę wdrazaja? scigaja
    go za to, dostanie kare, czy jak?

    --
    Pozdrawiam, Barteks