  • Data: 2011-10-04 13:22:29
    Temat: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    W zeszły poniedziałek miałem niemiłe zdarzenie - jechałem
    po drodze miejskiej w terenie zabudowanym za TIRem, który
    w pewnym momencie mocno zahamował i zostawił ślady
    na asfalcie. Byłem w odpowiedniej odległości od niego więc
    zdążyłem zahamować bez wjechania mu w jego brzydki tyłek...
    Ledwie wziąłem oddech po uniknięciu "kraksy" i jeszcze nie
    zacząłem na niego kląć a ten włącza awaryjne i zaczyna cofać.
    Oczywiście nie widząc mnie (po wyhamowaniu byłem blisko
    jego tyłka naczepy) wjechał mi swoim "zderzakiem" masakrując
    mi grila, przednie światła, i pokrywę przedniego zderzaka...
    Wyskakuje on z TIRa zaskoczony, przeprasza że minął swój
    skręt w lewo i nie widząc mnie zaczął cofać aby się ustawić
    do skrętu... Ja wkur***, on przeprasza - zjechaliśmy z drogi
    w ten jego skręt w lewo i zawołałem policję. Policja przyjechała,
    spisała zeznania które nawiasem mówiąc nie są zbyt jasno
    napisane przez policjanta, niestety. Nie dała mu mandatu bo
    rzekomo wolno było mu cofać... Ubezpieczalnia jego twierdzi,
    że teraz gościu się do nich wykręca, że wcale nie minął swojego
    skrętu że zatrzymał się normalnie bo ktoś przed nim stanął i że
    się nie cofał tylko że ja mu wjechałem w tyłek... I dupa zbita.
    W raporcie policyjnym jest wpisane że twierdził do policjanta
    że cofał do skrętu ale najwyraźniej mają to w nosie...

    Nie ma świadków, mamy moje słowo przeciwko jego słowu....
    Z tym że on nie ma żadnych uszkodzeń, ja mam duże z przodu
    i lampy mi świecą ale mają dużego zeza więc to ja mam kłopot...

    No i mam problem teraz bo jak nic się nie zmieni to będę
    musiał użyć swoje AC bo jego ubezpieczalnia się wykręca
    i stracę upust bezwypadkowej jazdy który zbieram już wiele lat.

    Po tym długim wstępie :-) chciałbym zapytać, czy ktoś widział
    do kupienia jakąś małą, dyskretną kamerkę video co by mi
    nakręcała w pętli ostatnie - powiedzmy - 5 minut z drogi i jakoś
    zatrzymywała się automagicznie 5 minut po zatrzymaniu auta?
    Chodzi mi o to aby nie trzeba było pamiętać aby ją włączyć/wyłączyć.
    Coś małego, do zamontowania przy dachu, lusterku wstecznym ?
    Kupiłbym sobie takie coś na przód i może uniknął kłopotów
    następnym razem jak jakiś kretyn minie swój skręt i zacznie
    cofać na drodze czując się panem sytuacji...