  • Data: 2012-01-29 23:20:51
    Temat: Kamera do auta - rejestrator
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam takie chińskie gówno na SD co nagrywa w 640x480 i w dzień jeszcze jak cie mogę,
    ale w nocy to
    porażka.

    Potrzebuje coś w minimum HD 720p (nie interpolowane) z w miarę normalnym balansem
    bieli i by w nocy
    było trochę widać innych rzeczy niż tylko światła samochodów i latarnie.

    Pytanie do tych kolegów co użytkują takie gadżety i mogą powiedzieć czy osiągają
    podobny efekt w
    jakiś modelach do 3-4 stówek jak w przykładowym PAPAGO
    Interesuje mnie taki lub zbliżony efekt
    http://www.youtube.com/watch?v=bV0VSLKM_Ko&feature=r
    elated

    Drugie pytanie. Jak nie ma modeli tańszych z podobną jakością, to jakie modele te
    droższe używacie i
    polecacie? Na zasadzie - mam rok, dwa lata, jest bezawaryjne i innego nie chcę :)

    Dodam że to ma być zamontowane na stałe, bez obsługowe i takie rzeczy jak telefony
    małe tablety itp
    odpada.
    --
    Krzysiek