  • Data: 2012-01-30 18:28:53
    Temat: Re: Kamera do auta - rejestrator
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.01.2012 23:20, Krzysztof 45 pisze:
    > Mam takie chińskie gówno na SD co nagrywa w 640x480 i w dzień jeszcze
    > jak cie mogę, ale w nocy to porażka.
    >
    > Potrzebuje coś w minimum HD 720p (nie interpolowane) z w miarę normalnym
    > balansem bieli
    http://www.youtube.com/watch?v=ODuzoX5wrtI
    to jest ze sprzętu niby HD za 3-4 stówy w pochmurny dzień.
    > i by w nocy było trochę widać innych rzeczy niż tylko
    > światła samochodów i latarnie.
    zapomnij. wszystko co widziałem, ciemną nocą widzi tylko plamki swoich
    reflektorów. Co więcej-na podanym prze Ciebie filmiku - może to miasto
    jest tak jasne że mojej też by wystarczyło światła. Niemniej jednak
    rowerzysty w szczerym polu, nocą, chińska samochodowa kamera za 300zł
    nie zobaczy
    tu masz jeszcze porównanie kamery niby HD i kamery w breloczku
    http://www.youtube.com/watch?v=dMm38OzRgkM
    http://www.youtube.com/watch?v=_hrHw79ZbyQ
    ToMasz

    Ps
    wiem że ujęcia nie szczególne, ale było "jechane" rowerem