  • 251. Data: 2010-06-19 00:21:47
    Temat: Re: Skret wprawo na zielonej strza3ce
    Od: to <t...@a...xyz>

    Kub@ wrote:

    > Dok?adnie tak, pro?ba o przeczytanie ponownie tego co napisa?em. Tu nie

    "Logika" Twoich wywodów powala...

  • 252. Data: 2010-06-19 00:22:58
    Temat: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > Acha. Czyli to jest tak, ze dopiero jak przejedziesz pieszemu po stopach
    > nalezy sie mandat. W przypadku gdy nie ma pieszych mozesz sobie
    > jezdzic po pasach wzdluz i wszerz, wyprzedzac inne samochody itp. itd.
    > Kurcze czlowiek to sie jednak cale zycie uczy...

    Pytanie było o stwarzanie zagrożenia. Żeby mówić o zagrożeniu, musi ono
    rzeczywiście zaistnieć, a nie być wyłącznie w sferze gdybania.

  • 253. Data: 2010-06-19 00:24:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    Pszemol wrote:

    > Ten "pojedynczy" manewr wymaga:

    To są kwestie techniczne.

    > Tak samo pojedynczy manewr napadu na bank wymaga:

    Nie wymaga zabijania kogokolwiek.

    > Zabicie kogoś podczas napadu na bank NIE JEST osobną czynnością.

    To może Twoim zdaniem, ale z "logiką" tego kalibru nie będę dyskutował,
    bo szkoda mi na to czasu.

  • 254. Data: 2010-06-19 00:25:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

    > Dziwne tylko, że najwięcej o kompleksach zawsze piszą warszawiacy.

    O, kolejny. Też klikasz z dużej wsi? ;)

  • 255. Data: 2010-06-19 00:48:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Pytanie było o stwarzanie zagrożenia. Żeby mówić o zagrożeniu, musi ono
    > rzeczywiście zaistnieć, a nie być wyłącznie w sferze gdybania.

    Pytam wiec czy np. nalezy sie mandat za wyprzedzanie na pasach w chwili
    gdy nie ma w poblizu pieszych?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 256. Data: 2010-06-19 10:07:09
    Temat: Re: [KTO MA RACJE POLICJA vs JA] Skret wprawo na zielonej strza?ce
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > O, kolejny.

    Wypraszam sobie, nie jestem warszawiakiem i nie piszę o kompleksach.

  • 257. Data: 2010-06-19 12:42:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > Pytam wiec czy np. nalezy sie mandat za wyprzedzanie na pasach w chwili
    > gdy nie ma w poblizu pieszych?

    Wg. prawa się należy. Oczywiście za popełnienie wykroczenia, a nie za
    stworzenie zagrożenia.

  • 258. Data: 2010-06-19 14:34:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Jun 2010 21:37:58 +0200, w <hvghul$e6c$2@node1.news.atman.pl>, "Rafał
    \"SP\" Gil" <u...@m...pl> napisał(-a):

    > He he ... i to jest dobre ;) Wszyscy mówią, że nie mam racji, a
    > nikt nie ustalił czy sygnalizatory (prawy i lewy) były po
    > bokach, czy w osi pasa ruchu.
    >
    > Jesteś chyba pierwszym, który złapał ;)

    Pisałeś w którymś poście coś o osobnych sygnalizatorach nad pasami, a wątek już
    był za długi by się wczytywać dokładnie w posty :).

    Jeżeli był obok to nie ma mowy o jeździe na czerwonym, bo w takim przypadku
    sygnalizator dotyczy wszystkich pasów.

    A w ogóle poka fotkie :).

  • 259. Data: 2010-06-19 15:03:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 19:20:24 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Sygnalizator dotyczy pasa ruchu. Ty miałeś czerwony.

    O ile jest zawieszony NAD tym pasem. Tak mówi rozporządzenie.

    --

  • 260. Data: 2010-06-19 15:06:35
    Temat: Re: Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 17 Jun 2010 12:33:45 +0200, Kub@ napisał(a):

    > Ale o czym tu dyskutować? Strzałka warunkowego skrętu w prawo odnosi się do
    > tych, którzy mogą (potencjalnie) skręcać w prawo. Autor wątku nie mógł, więc

    Autor empirycznie dowiódł, że mógł, bo skręcił.
    --