  • 21. Data: 2010-12-06 21:53:16
    Temat: Re: KHI sprzeglo
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Michał V-R"
    ja to sie nie odzywam, bo sie znow obrazi

    Mialem napisac przed wyjazdem z tyrki ze Arturro walczy z grawitacja...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 22. Data: 2010-12-07 05:08:51
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 6 Gru, 22:53, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:
    > Mialem napisac przed wyjazdem z tyrki ze Arturro walczy z grawitacja...
    I jak? Wygral czy polozyl?

    pzdr, dr
    14/525

  • 23. Data: 2010-12-07 08:48:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 7 Gru, 06:08, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > I jak? Wygral czy polozyl?

    Pod samiuśkim domem się bącłem w śnieg przy zerowej prędkości.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2010-12-07 12:26:11
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "doktorski"
    I jak? Wygral czy polozyl?

    No coz - przyznam uczciwie,
    w tym sezonie prowadzi ze mna 4:3 :)
    Tyle ze ja zdobywam pkt glownie na torze :)

    Tytus z fabryki

  • 25. Data: 2010-12-07 12:39:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-07, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > No coz - przyznam uczciwie,
    > w tym sezonie prowadzi ze mna 4:3 :)
    > Tyle ze ja zdobywam pkt glownie na torze :)

    No i punktacja jest nieco inna, w stosunku 2:1, takze nadal prowadzisz...
    Ja to wstaje i jade a Tobie zostaje przyczepka, ale to juz wynika z magicznego
    napisu u mnie na zbiorniku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2010-12-07 12:52:34
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    AZ napisał(a):
    > ale to juz wynika z magicznego
    > napisu u mnie na zbiorniku.

    UNLEAD FUEL ONLY?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 27. Data: 2010-12-07 19:18:55
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-07 13:39, AZ pisze:

    > No i punktacja jest nieco inna, w stosunku 2:1, takze nadal prowadzisz...
    > Ja to wstaje i jade a Tobie zostaje przyczepka, ale to juz wynika z magicznego
    > napisu u mnie na zbiorniku.

    Chcialem dogryzc ci ale niestety nie moge, po proeuszyles temat
    magicznego napisu i musze Ci przyklepac.
    A jak sie wylozyles, to pewnie potlukles browary, z ktorymi miales sie u
    mnie zjawic juz na poczatku pazdziernika

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 28. Data: 2010-12-07 19:27:20
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Michał V-R"
    A jak sie wylozyles, to pewnie potlukles browary, z ktorymi miales sie u
    mnie zjawic juz na poczatku pazdziernika

    Chyba punktacja znow sie zmienila - ale chlopak sie zawzial - jak tak dalej
    pojdzie przed nowym rokiem zbierze oczko...

    --
    Tytus
    żółta motorynka