  • 1. Data: 2010-12-02 11:27:19
    Temat: Sprzedam crossa 110cc
    Od: Malbar <lucyfer.13@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam tak jak w temacie sprzedam crossa 110cc czytajac kilkadziesiat
    postów myslałem ze umre ze smiechy czytajac ze do tych crossów (chinskich)
    nie ma czesci i sa bardzo drogie magneto 400zł <laugh> **poprawa do tych
    motorów jest bardzo duzo czesci a takie magneto moze kosztowac jakies
    40zł.. cross bardzo tanio sprzedam juz za 600zł z mała negocjacja
    zainteresowani niech pisza na gg 25601739 lub fona 506133169 (nie odpisuje
    na sms) ;)
    w crossie nalezy tylko wymienic karter tania sprawa nie dawno robiłem z
    nim remont nowy cilinder tłok... bardzo mocny i zrywny nowe koła i naped
    ;)
    Ps. moge sie zaminic za jakiegos skuterka czy choppera

  • 2. Data: 2010-12-02 11:43:03
    Temat: Re: Sprzedam crossa 110cc
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Malbar pisze:
    > Witam tak jak w temacie sprzedam crossa 110cc czytajac kilkadziesiat
    > postów myslałem ze umre ze smiechy czytajac ze do tych crossów
    > (chinskich) nie ma czesci i sa bardzo drogie

    szkoda ze nie umarłes.
    A skoro juz zyjesz to moze naucz sie najpierw pisac po polsku?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2010-12-02 12:30:15
    Od: Malbar <lucyfer.13@_NOSPAM_o2.pl>

    Arninapisal

    > szkoda ze nie umarłes.
    > A skoro juz zyjesz to moze naucz sie najpierw pisac po polsku?

    człowieku spieszyło mi sie i skoro uważasz ze zle cos napisałem to mnie
    popraw a nie chyba ze nawet nie wiesz co hah :D

  • 4. Data: 2010-12-02 13:06:50
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Malbar pisze:
    > Arninapisal

    > człowieku spieszyło mi sie i skoro uważasz ze zle cos napisałem to mnie
    > popraw a nie chyba ze nawet nie wiesz co hah :D

    poza infantylnoscią argumentow nie stosujesz zadnych znaków
    przestankowych a to są podstawy nauczania na poziomie podstawowym. Nie
    mam zamiar odrabiac edukacji za Ciebie.
    I niech Ci sie nie wydaje ze jestes na jakis durnym forum.

  • 5. Data: 2010-12-02 13:37:49
    Od: Malbar <lucyfer.13@_NOSPAM_o2.pl>

    Arninapisal

> [...]
    > mam zamiar odrabiac edukacji za Ciebie.
    > I niech Ci sie nie wydaje ze jestes na jakis durnym forum.

    A gdzie tam nawet tak mi sie nie zdawało ale jezeli chcesz mnie pouczac to
    sam sie doucz interpunkcja przed "że" stawia sie przecinek..

  • 6. Data: 2010-12-02 14:28:05
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Arni, ja przepraszam i w ogole wycofuje wszystko...
    To, ze te popluczyny naszego "wymiaru edukacji" trafiaja jednak niemal
    wylacznie przez sikacza to jednak jest smutna prawidlowosc.
    Zrup cos;) Upadek cywilizacji jest juz przesadzony ale mozna probowac
    ocalic choc jakies enklawy...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 7. Data: 2010-12-02 14:46:51
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-02 12:27, Malbar pisze:
    > cross bardzo tanio sprzedam juz za 600zł z mała
    > negocjacja zainteresowani niech pisza na gg 25601739 lub fona 506133169
    > (nie odpisuje na sms) ;)
    > w crossie nalezy tylko wymienic karter

    Nie ma takiej fizycznej mozliwosci zeby cos co sie nadaje do terenu, nie
    mowiac juz o torze crossowym (co nazwa cross sugeruje) kosztowalo 600
    PLN, no dobra 1000 z remontem karteru.

    > tania sprawa nie dawno robiłem z
    > nim remont nowy cilinder tłok... bardzo mocny i zrywny nowe koła i naped
    > ;) Ps. moge sie zaminic za jakiegos skuterka czy choppera

    chyba na plakat.

    KJ

  • 8. Data: 2010-12-02 15:02:42
    Od: Malbar <lucyfer.13@_NOSPAM_o2.pl>

    KJ Siła Słównapisal

    > Nie ma takiej fizycznej mozliwosci zeby cos co sie nadaje do terenu, nie
    > mowiac juz o torze crossowym (co nazwa cross sugeruje) kosztowalo 600
> [...]

    Zal ludzie super jest to forum motorowe :D

  • 9. Data: 2010-12-02 15:34:41
    Od: "Bartlomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > wylacznie przez sikacza to jednak jest smutna prawidlowosc.
    > Zrup cos;) Upadek cywilizacji jest juz przesadzony ale mozna probowac
    Po co?
    Zeby glupota sie odrodzila?
    Niech rzadza mrowki.

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 10. Data: 2010-12-02 17:08:20
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Malbar pisze:

    > Zal ludzie super jest to forum motorowe :D

    a po polsku?

    po czyms takim -100 do lansu