  • 1. Data: 2010-12-02 09:23:11
    Temat: To na pewno nie precel...
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    Wczoraj 19.30 trasa Torunska na termometrze -14C
    a w kanionie przeciska sie Fazerek :)
    Dzis rano -10C i skuters wyprzedzajacy mnie na sniegu :)
    i to skuters wolny - nie zaden pizzamen !!!
    No !!!

    Tytus z fabryki

  • 2. Data: 2010-12-02 10:00:50
    Temat: Re: To na pewno nie precel...
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-12-02 10:23, Tytus z fabryki pisze:
> [...]
    > a w kanionie przeciska sie Fazerek :)
    > Dzis rano -10C i skuters wyprzedzajacy mnie na sniegu :)
    > i to skuters wolny - nie zaden pizzamen !!!

    nie gadaj że Malacośtam odstawiłeś?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2010-12-02 10:57:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-02, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

> [...]
    > a w kanionie przeciska sie Fazerek :)
    > Dzis rano -10C i skuters wyprzedzajacy mnie na sniegu :)
    > i to skuters wolny - nie zaden pizzamen !!!

    A Ty preclu furom. Jak Ci nie wstyd?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2010-12-02 11:04:02
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > a w kanionie przeciska sie Fazerek :)
    > Dzis rano -10C i skuters wyprzedzajacy mnie na sniegu :)
    > i to skuters wolny - nie zaden pizzamen !!!

    Niektorzy burmaniacy nie uznają zimy:)

    --
    Glub

  • 5. Data: 2010-12-02 11:23:39
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Monster"
    nie gadaj że Malacośtam odstawiłeś?

    Gutkiem to ja bym nawet z parkingu nie wyjechal :) bo nie odsniezyli ...

    Tytus z fabryki

  • 6. Data: 2010-12-02 11:52:59
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    A ten Fazer to byl maly i niebieski? Bo jak tak, to cos mi mowi, ze moge
    znac tego zapalenca.

    Zdrowko
    KLOSZ

    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 7. Data: 2010-12-02 21:40:09
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

> [...]
    > a w kanionie przeciska sie Fazerek :)
    > Dzis rano -10C i skuters wyprzedzajacy mnie na sniegu :)
    > i to skuters wolny - nie zaden pizzamen !!!

    ale czemu uwazasz ze to nie czytacz PRM ? Ja stad znam co najmniej
    kilku ktorzy zimy sie nie boja od zawsze. Ty nie?

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl