    From: "Arkadiusz Rapala" <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: K7 vs D90
    Date: Wed, 23 Dec 2009 18:51:24 -0000

    Witam,

    Po dwuletnim okresie wspolpracy z Pentaxem K110 stanolem przed dylematem
    upgradu do bardziej zaawansowanego body.
    Przekopalem sie przez dziesiatki artykulow, ocen i porownan na przeroznych
    stronach w czasopismach i forach niestety wciaz mam dylemat.

    Uderzyc w najnowsze i najbardziej zaawansowane dziecko Pentaxa (K7) czy
    zmienic system na Nikona D90.

    Wybor wciaz otwarty.

    Uprzedzajac pytania informuje ze mam kilka fajnych manuali na bagnet
    pentaxowy plus M42, do tego Tamron 70-300.

    Do tej pory mialem okazje pobawic sie tylko D90 z 18-105 VR efekty jak dla
    mnie bardzo zachecajace ale.....

    Ale kusi mnie K7, ale nie mialem okazji go przetestowac.
    Pytanie wiec do osob ktore mialy okazje testowac obydwa aparaty.

    W Pentaxie kusi uszczelnienie, stabilizacja w puszce, posiadane szkla, 100%
    pokrycie w wizjerze i nie ukrywajc przyzwyczjenia. Nikon robi dokonale
    wrazenie, swietna jakosc doskonale wykonanie. Porownianie sampli z obu body
    nawet przy wysokim ISO nie daje jednoznacznej odpowiedzi.

    Poradzcie uzytkownicy tudziez testerzy jak to rozwiazac.
    Fotografuje glownie landszafty, street, ostatnio eksperymentuje z portretem.

    Pozdrawiam

    Arkadiusz